3 grudnia 2017

Prezentownik 2017

Jak tam? Polowanie na świąteczne prezenty już rozpoczęte? Jeśli rozglądacie się za upominkami albo intensywnie myślicie, o co w tym roku poprosić swojego Mikołaja (nie będę ściemniać, jest to główny powód, dla którego sama przeglądam prezentowe propozycje), to przybywam na pomoc z moim subiektywnym prezentownikiem. Udanych łowów!

Christmas gift ideas 2017


COŚ DLA WIECZNEGO DZIECKA
For your inner child
  1. plantozaur z oplątwą Plantarium (u mnie w wersji złotej i rozmiarze XL)
  2. kosmicznie świąteczny sweter Medicine
  3. robot do orzechów SUCK UK (u mnie mieszka jego kuzyn)
  4. Instax Minion - portasy można zdjąć, jeśli sytuacja wymaga bardziej prawilnego aparatu ;)
  5. minionkowe wkłady do Instaxa - pasują też do zwykłych instaksów (Banana!)
  6. plakat z Colargolem

COŚ W DUCHU GIRL POWER
Girl power!
  1. ciałopozytywna apaszka KOPI
  2. pierścionek cycuszki Anna Ławska - są też biuściaste kolczyki, naszyjnik i broszka
  3. twarzowe kolczyki KOPI
  4. koszulka Equal Momu Warsaw - koniecznie sprawdźcie też inne wzory!
  5. koszula z haftem Lucky Shirt - dziewczyny haftują golaski na koszulach vintage
  6. koszulka Liberté Janina Warsaw - zamówiłam u mojego Mikołaja w wersji szarej :)
  7. Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek - jako trochę starsza buntowniczka też zamierzam ją sobie sprawić

COŚ DO LEŻENIA I PACHNIENIA
Beauty
  1. balsam do ust EOS
  2. olejek ratunkowy na noc Alba 1913 - moje najnowsze odkrycie; wygładza nawet skórę nosorożca (nie jest najtańszy, ale bardzo  wydajny)
  3. maseczka do twarzy Chic Chiq w bambusowym pudełku
  4. mydło zimowe Yope
  5. śliwkowy balsam w sztyfcie Ministerstwo Dobrego Mydła - słyszałam o nim duuużo dobrego
  6. Krasnoludzki krem do twarzy i do d... - jestem fanką nazw i opisów kosmetyków Soap Szop; dziewczyny nic nie przesadzają, kiedy piszą, że są "vegan, nerdy and awesome"
  7. świeca Candly & Co. - nie przepadam za świecami zapachowymi, ale te brałabym dla samych napisów

COŚ DLA CHWASTOLUBA
For plant-lovers
  1. plecak z zasłony Maruna - albo inne ubrania i akcesoria szyte z materiałów z odzysku, np. woreczki na zakupy z firanek (sama mam i używam)
  2. wazonik Chwasty Pan tu nie stał 
  3. woreczki na zakupy Naturofaktura - w nowym roku powiedz NIE foliówkom!
  4. broszka Roślinne Porady x Animal Kingdom - niezapominajka, cebula, pomidor i inne polskie rośliny w wersji srebrnej i złotej (każda w zielonym woreczku i z nasionkami)
  5. Kuchnia roślinna dla każdego Eryka Wałkowicza - albo np. Nowa Jadłonomia Marty Dymek
  6. warzywne skarpetki Medicine

COŚ DLA ZMARŹLUCHA
Keep warm!
  1. ręcznie robiona czapka z wełny merynosowej Dobrze
  2. kaszmirowy sweter H&M - upolowałam podobny w ciucholandzie; to najmilsza rzecz w mojej szafie
  3. kaszmirowy szalik H&M
  4. butelka termiczna Wink - trzyma ciepło ok. 12 godzin (sprawdziłam), a zimno ponoć do 24
  5. kubek termiczny Duka Vacuum - opiewam go od zeszłej zimy: zgrabny, szczelny i trzyma ciepło ok. 7 godzin (w sklepach stacjonarnych jest większy wybór kolorów i pojemności)
  6. śniegowce Emu Australia - najcieplejsze buty na świecie
  7. koc H&M Home - do bycia burritem ;)

COŚ DLA MIESZCZUCHA
Commuter's essentials
  1. torba z mózgiem Pan tu nie stał - ma dwie pary uszu: krótsze i dłuższe, co uważam za genialny wynalazek
  2. brelok na Klucz od kabiny Pan tu nie stał
  3. kalendarz stworzony przez Radzkę z ilustracjami Eleny Ciupriny
  4. maska antysmogowa Respro - ja mam model Techno
  5. przeciwdeszczowy pokrowiec na siodełko rowerowe Bike Belle - nieraz uratował mi tyłek
  6. torba rowerowa Bike Belle

***

Uff... I to by było na tyle! Jeśli komuś mało, to odsyłam do mojego zeszłorocznego prezentownika - sprawdziłam i większość rzeczy jest nadal dostępnych. A jeśli szukacie inspiracji typowo książkowych, zajrzyjcie do działu #SztywniaraCzyta - polecałam w nim same fajne pozycje :)

28 komentarzy:

  1. Kategoria dla zmarźlucha skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kategorii pierwszej mam dziadkorobota i plakat ♡ oraz obciachową bluzę świąteczną tylko nie z Medicine ;) uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie żaden obciach, tylko świąteczny szyk! ;)

      Usuń
  3. Przypomniałaś mi o istnieniu Soap Szop! Natychmiast poszło zamówienie prezentowe dla bliskich i dla mnie przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska antysmogowa, chyba czas sprawić siostrze z Krakowa (sama w Poznaniu się jeszcze nie poczuwam, ale kto wie, co będzie). Normalnie nie chodzę do Medicine, ale obiecałam sobie, że kupię sobie jakiś sweter a la świąteczny, który nie będzie świąteczny, i to chyba idealna okazja (chyba że kosztuje miliard monet, ale na pewno to sprawdzę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damskie swetry są po 119,90, a męskie po 129,90 (wszędzie dałam linki do sklepów, żeby można było sprawdzić ceny i dokładne opisy :)

      Usuń
    2. Polecam, sweterki są naprawdę cieplusie!
      Mm

      Usuń
  5. Ta torba z bike Belle skradła mi serce, wątrobę i kawałek płuca. Piękność! Do mojego 30letniego rowerka jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najfajniejszy prezentownik, jaki do tej pory widziałam w sieci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no, minionowy polaroid wymiata 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Link do koszulki Liberté Janina Warsaw nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, faktycznie. Ale to nie problem ze złym linkiem. Po prostu serwer im padł. Pewnie niedługo naprawią.

      Usuń
  9. A gdzie kupić tą piękna butelkę termiczną? Zaje...fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na winkbottle.com. Każda pokazana przeze mnie rzecz jest podlinkowana do sklepu, z którego pochodzi.

      Usuń
  10. W ubiegłym roku skorzystałam z kilku Twoich pomysłów, w tym prezenty mam juz kupione. Co nie przeszkadza nabyć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem za czymś naprawdę praktycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy korzystałas z tej torby Belle Bike? Ja ja mam i to moje największe rozczarowanie ever! Dwa razy mi się popsuła (wyrywają się haczyki z tylu, a umówmy się za duzo tam
    Nie włożysz Wiec ciężarów nie wozilam) poza tym spada w czasie jazdy :-/ dostałam ja w prezencie i wogole przestałam korzystać wielki niewypał. Za to polecam torby Basil są świetnej jakości i sluza lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na moje potrzeby wystarcza mi koszyk (też z Bike Belle, zresztą). Kurczę, szkoda, że prezent, bo mogłabyś składać reklamację :/

      Usuń
    2. Nawet złożyłam i raz naprawili (robili to dwa miesiące) za drugim razem już mi ukochany naprawił. Ale już pomijając to i tak się po prostu nie nadaje, bo spada. ja jeżdżę na rowerze duzo i cały rok i torby i koszyki sama rozumiesz moje zycie ;) i tak mnie ta rozczarowała, jest piękna, ale po prostu bardzo zle zrobiona. Rozumiem totalnie, ze się tu znalazła, bo to był ten prezent z cyklu „to bym chciała dostać”, ale No nieeeee szkoda kasy totalnie.

      Usuń
  13. Dinozaur zeżarł (?) moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Do jakich ciucholandow chodzisz w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko chodzę do ciucholandów. Zazwyczaj zaglądam do sieci Biga albo Dawo, jeśli akurat jestem w pobliżu. Ale raz na ruski rok udaje mi się wyhaczyć coś fajnego (ten kaszmirowy sweter to był wyjątek - w domu co prawda zauważyłam, że na łokciu jest przetarty, ale zacerowałam i szafa gra ;) ).

      Usuń
  15. Natalia: Super prezentownik, też jestem posiadaczem obciachowego bożonarodzeniowego sweterka :D Ja w tym roku postawiłam na praktyczną elektronikę i kupiłam lokaliztory do kluczy, bo nie znam osoby, która zawsze wie gdzie są jej klucze ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. te Minionki do Instaxa - mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ryfko, ten kubeczek z Duki rewelka, utrzymuje ciepło jak ta lala! Jedno pytanie - czy on się nadaje do zmywarki? Bo ja wyrzuciłam pudełko i nie wiem teraz... Może Ty pamiętasz? Mam metalowy taki, różowawy (nie plastikowy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od koloru / materiału zewnętrznego. Musisz sprawdzić w opisie na stronie Duki (wyszukaj w Guglu: Duka Vacuum, bo wyszukiwarka na stronie Duki pokazuje tylko dostępne modele). Pamiętam, że przy złotym była informacja, żeby myć ręcznie, ale przy tych wąskich, kolorowych piszą, że można myć w zmywarce. My mamy czarny i stalowy i na wszelki wypadek myjemy je tylko ręcznie.

      Usuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).