Ten blog to moje "dziecko". Mam do niego stosunek bardzo emocjonalny i ewentualne korzyści materialne traktuję jako przyjemny bonus, a nie cel blogowania. Dlatego decyduję się na współpracę tylko w przypadkach, kiedy zarówno forma, jak i przedmiot reklamy są w 100% spójne ze mną i charakterem mojego bloga.
Prezentuję i rekomenduję tylko te produkty, które faktycznie uważam za godne polecenia. Autentyczność, zaufanie czytelniczek i spokojny sen są dla mnie najważniejsze, dlatego każda współpraca jest zawsze jawna.
Informacja dla czytelniczek: od początku istnienia bloga zamieszczam u siebie linki do sklepów internetowych, bez względu na to, czy pochodzące z nich produkty otrzymałam w ramach współpracy (co wtedy zaznaczam), czy kupiłam za własne pieniądze. Mniej więcej od 2016 roku zdarza mi się stosować linki afiliacyjne (jeśli ktoś zrobi zakupy po kliknięciu w taki link, ja otrzymuję niewielką prowizję, a ta osoba nic nie traci).
Prezentuję i rekomenduję tylko te produkty, które faktycznie uważam za godne polecenia. Autentyczność, zaufanie czytelniczek i spokojny sen są dla mnie najważniejsze, dlatego każda współpraca jest zawsze jawna.
Informacja dla czytelniczek: od początku istnienia bloga zamieszczam u siebie linki do sklepów internetowych, bez względu na to, czy pochodzące z nich produkty otrzymałam w ramach współpracy (co wtedy zaznaczam), czy kupiłam za własne pieniądze. Mniej więcej od 2016 roku zdarza mi się stosować linki afiliacyjne (jeśli ktoś zrobi zakupy po kliknięciu w taki link, ja otrzymuję niewielką prowizję, a ta osoba nic nie traci).
Dostępne formy reklamy
- prezentacja / recenzja produktu na Instagramie (post lub stories)
- relacje z wyjazdów / wydarzeń
- inne (do uzgodnienia)
Co NIE wchodzi w grę
- prezentacja wypożyczonych produktów
- "subtelny product placement" (czyli po prostu kryptoreklama)
- reklama alkoholu, tytoniu, leków, suplementów, produktów dietetycznych, kawy oraz innych niepasujących do mnie i do charakteru bloga
- udział w imprezach w charakterze stylistki / ekspertki modowej
- prowadzenie wykładów i warsztatów na temat zero waste
Statystyki
- ponad 70 000 obserwatorek na Instagramie
- ponad 28 000 obserwatorek na Facebooku
- Czytelniczki (wg danych FB i IG): ok. 95% kobiety, ok. 53% w wieku 25-34
Przykłady współpracy
Kliknięcie w nazwę marki przenosi do odpowiedniego wpisu na blogu / FB / IG:
HBO GO, Google Maps, IKEA, Nikon, Acer, Philips, Allegro, Homebook.pl, Wydawnictwo Znak, Lidl, Tołpa, miasto Malmö
Kontakt: szafa.sztywniary@gmail.com
Mieszkam w Krakowie, dlatego nie ma sensu wysyłać mi zaproszeń na imprezy w Warszawie oraz
innych miastach (chyba że w ramach płatnej współpracy).