17 kwietnia 2008

Noś, noś, noś długie włosy...

Wczoraj Mer z El Fashionisty napisała w swojej notce, że mój "styl" nawiązuje do lat 70. Choć zawsze twierdzę, że nie mam stylu (a już na pewno jednego), to dziś rzeczywiście wyglądam jak żywe potwierdzenie jej tezy.

Update (3.12.2008): Zdjęcie wylądowało na stronie Glamour.com w notce pt. 6 Ways to Look Cute in a Cardigan. Okazało się, że nie dość, że jestem "cute", to jeszcze "in that '70s ski-bunny way". A od króliczka to już blisko do Playboya, nie? Mówiłam, że to tylko kwestia czasu.


okulary - Reserved
wzorzysty sweter - ciucholand
skórzany pasek - ciucholand
czarny golf - H&M
torba - Reserved
dzwony - Zara
skórzane mokasyny - Born

41 komentarzy:

  1. narescie nowy wpis! no te okularki naprawde nadają charakteru

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Annie Hall!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to wariacja na temat Diane Keaton- z czasów gdy prowadzała sie z Woody'im

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelka! :) Nowy kolorek czy to takie oświetlenie? Mam na myśli kolor włosów. W każdym razie ładnie:)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakże hippie!!! Fenomenalny sweter i okulary! Bardzo fajne zestawienie! :D Torba - miód, cud i orzeszki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Anonim 2 i Peek-a-boo: Wielkie dzięki za takie porównanie, ale jestem co najwyżej skrzyżowaniem Diane Keaton i Woody'ego Allena (okulary przeciwsłoneczne w jego stylu też sobie niedawno kupiłam - zob. mój Blip) :)

    @ Marta: To tylko oświetlenie/efekty specjalne. Ja od farbowania trzymam się (póki co) z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  7. no rzeczywiście istne lata 70.! ale jak dla mnie w wydaniu bardziej swojskim (ten sweter :)) podoba mi się rudobrązowa kolorystyka zdjęcia i zestawu zresztą też. Aha, nie przejmuj się, że nie możesz znaleźć wayfarerowatych pingli, w muchach Ci idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te okulary :) i torba bardzo rzuca się w oczy - swietnie pasuje do tego stroju !

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow wooow! Brawo! Gratuluje sukcesu :)

    Bardzo fajny fason spodni - dla osób z długimi nogami w sam raz:). Śliczny sweter. Uwieńczeniem stroju są duże okulary, które nadają całości "tego" efektu.

    Pozdrawiam, Alice:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jako fanka okularów zielenieję z zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
  11. 1- włosy za sprawą jak piszesz efektów specjalnych wygladają naprawde jakbyś je rozjaśniła ;) też ładnie:)
    2 dołączam się do Alice i też gratuluje sukcesu....
    3 sweter jest boski
    4 totalne lata 70
    5 jak zwykle perfekcyjna
    :)
    czyli ocena 5

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne okulary. Sama mam 2 pary z Reserved i jestem z nich bardzo zadowolona.
    Kurcze czemu ja do spodni Zary musze mieć 10 cm obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. koooooocham tę torbę... oddawaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się, wyglądasz jak kobiety ze zdjęć z tamtego okresu. Idealnie!
    Zawsze lubiłam ten czas jeśli chodzi o ubrania. Dzwony, koturny, piękne kolory i mega okulary. Cudownie!
    Mam nadzieje, że jak bedzie cieplej zaprezentujesz nam letnią werjse tego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz smak i styl, swój, niepowtarzalny. To mi się podoba, że nie jesteś tendencyjna.
    Przyznam, że męczą mnie już inne blogi, w których dziewczyny do obrzydzenia eksploatują h&m i wyrażają swoje uwielbienia dla tej marki (nomen omen całkiem dobrej).

    Sweter masz naprawdę przepiękny, ciekawa jestem tylko faktury (bo na foto nie widzę) i mam nadzieję, że to nie ten z tych "gryzących" haha ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bez wazeliny - to zdjęcie mogłoby sie znaleźć u Scotta :)
    bardzo mi się podoba, jak wyglądasz,po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Peace, sister! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetnie wyglądasz aż cię nie poznałam. Okulary super a sweterek chyba jeszcze fajniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ się komponuje pięknie to graffiti ze wzorami na swetereku. Cudowna kolorystyka. Jeszcze ciut kolorku dodać i wyszłoby zdjęcie jak żywe z lat 70/80. Piękne okulary, jak Ci ładnie wychodzą za buzię. :)
    I fajowo wyglądasz w rozpuszczonych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  20. @ Magia: Ja wcześniej też nosiłam do tych spodni tylko obcasy, ale ostatnio podoba mi się, jak takie szerokie portasy spierają się na ziemi.

    @ Matylda_M: Nie, nie z gryzących. On z tych mięciutkich i milutkich.

    @ Macchiato: No ładnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ladnie, swietne okulary.
    musisz czesciej chodzic w rozpuszczonych wlosach, bo wygladasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. dokładnie, w rozpuszczonych włosach wyglądasz prześlicznie :)
    trochę spodnie mi tu nie pasują, ale i tak jest ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ryfka, a mnie sie to nie tyle kojarzy z Diane Keaton, ile z Abba :) Ten sweter jest jakby z teledysku "Take a chance on me", wczoraj zrobilam sobie nostalgiczny wieczorek Abby i to mi pasuje :)
    Bardzo fajnie wygladasz, zazdroszcze, ze kazdy fason spodni lezy na Tobie znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie hippisowso wygladasz i ci w tym stylu do twarzy masz bardzo specyficzna urode do tego stylu:)ja to raczej mieszam style ale hippie dla mnie jakos nie a dla ciebie jak najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tak trochę OT ale od tygodnia chodzę do re modlić się do "Twojej" torebki, tylko tej zielonej. Ciekawe kiedy w końcu dam za wygraną ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. O, mój ulubiony sweter znów w akcji! Już się o niego poważnie martwiłam (ale nie w taki dziwaczny sposób jak Hugh Grant o spódnicę Bridget Jones), ulżyło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje ulubione z tego zestawu to okulary. Bomba!
    Pozdrawiam
    http://moda-na-styl.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Totalny odjazd jak dla mnie. Bardzo to pięknie wszystko wygląda, a przede wszystkim - ma klimat. Efekt genialny.

    OdpowiedzUsuń
  29. @ Aesthetikophilos: Ha! Rzeczywiście!
    Przy okazji, dzięki za inspirację. Wypróbuję mój szlafroko-sweter z rurkami :)

    @ Nika: Po miesiącu użytkowania chyba jednak bym jej nie polecała. Owszem, wygląda świetnie i jest bardzo wygodna, ale przy uszach już zaczyna pękać :/ Jednak nie ma to jak prawdziwa skóra...

    @ Dulcynea: Sweter był na chorobowym, ale już wrócił :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Juz sie nie moge doczekac Twojej Abbowej stylizacji w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Teraz sobie uświadomiłam jak to mogło zabrzmieć. hahahahahha Wyglądasz super jak zawsze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chorobowym?! Ale przecież nie był naprawdę chory, prawda? Proszę, powiedz, że symulował!
    No i to miło, że są ludzie, którzy lubią czytać moje grafomańskie wpisy (płynące prosto z nowiutkiego ośrodka mózgowego, który wykształcił mi się po przeczytaniu Bridget Jones siódmy raz :))

    OdpowiedzUsuń
  33. @ Dulcynea: No dobra, to powiedzmy, że na małym urlopie. Wypoczywał "na Szafiarach" ;))) A Bridget i jej majciory kocham. Najbardziej w wersji filmowej.

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja mam takie okulary!!! lala :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeniosłam się w czasie... ;) Rzeczywiście, stuprocentowe lata 70. Strój i takie przyżółcone zdjęcie dokładnie oddaje klimat tamtych czasów, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ryfka, Ty na prawdę trącisz /sory/ latami siedemdziesiątymi!
    Za skarby świata nie mogłam pojąć czemu ilekroć patrzę na Twoje zdjęcie, przywołujesz wspomnienie mojej matki /tez sory ;)/
    Pamiętam ją właśnie z lat siedemdziesiątych, nie jesteś w ogóle do niej podobna, tylko ten styl...

    OdpowiedzUsuń
  37. Z opstatnich zestawów ten podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  38. masz na myśli hipisowski styl? :P

    OdpowiedzUsuń
  39. niezły hipisowski styl. szczególnie włosy i kolory

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).