24 maja 2009

Klocek drewna ożył!

Szanowni Pasażerowie, prosimy zapiąć pasy. Przewidujemy serię fototurbulencji. Może również bardziej niż zwykle powiać narcyzmem.

Poniżej moje ulubione zdjęcia z sesji dla Dilemmas Magazine. Tak jest, to ja. Vel druidka. Vel Jesus Christ Superstar. Vel... hmm... średniowieczny kmieć? Autorkami są oczywiście Aife i Villk, czyli tandem Bubble Factory, któremu należą się wielkie brawa za profesjonalną robotę i wyrozumiałość dla nieprofesjonalnej (i wyjątkowo sztywnej) modelki. Zaręczam, że nie jestem łatwym materiałem. Jednak dobry fotograf nawet takiego klocka jak ja potrafi ożywić. A jak dobrych fotografów jest dwóch, to klocek przeistoczy się nie tylko w Pinokia, ale i samą Lindę Evangelistę!

Większa dawka zdjęć oczywiście na łamach Dilemmasa i na blogach szafiarek, które wzięły udział w sesjach. A jeśli ktoś miałby ochotę na własne bajkowe fotki (z okazji ważnej okazji lub zupełnie bez), odsyłam na stronę dziewczyn z Bubble Factory oraz ich bloga, na którym można zobaczyć, jak taka zabawa wygląda od kuchni.

Dilemmas Magazine photoshoot
Dilemmas Magazine photoshoot

zdjęcia: Bubble Factory, czyli Geppetto w dwóch osobach (boskich)
stylizacja: Coco-shka
makijaż: Kaja Krosnowska

109 komentarzy:

  1. Ryfko, zdradzisz, gdzie kupiłaś te boskie rajstopy? O ile się nie mylę, (widziałam na blogu Aife) są na nich kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pieprzysz (za przeproszeniem);))))))))). ty klockiem drewna?! nie uwierze! ;D
    Z pewnoscia sa to jedne z lepszych twoich zdjec, pięęęęknie wygladasz!
    ja też chce stanąc przed obiektywem aife i vilka, ja też!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ryfko! po prsotu cud, miód i śmiejżelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I Ty mi zazdrościsz fotogeniczności? Ty mi zazdrościsz? Sztywniara Kokieciara!

    Wyglądasz BOSKO, nie dość że sama w sobie jesteś piękna, to jeszcze ten hippisowski klimat jest mi niesamowicie bliski. Dolna zlepka, czyli dwa ostatnie zdjęcia, najbardziej mi się chyba podoba.

    PS. Świetnie Ci z tą opaską!
    PS2. Wszytskiego najlepszego z okazji imienin! Gdyby nie moja babcia, która zadzwoniła z życzeniami, to w ogóle bym o nich nie pamiętała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba minęłaś się z powołaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, ten klimat hippie bardzo do Ciebie pasuje. Pomysł Coco-shki z opaską bardzo trafiony (no i Twoje kwieciste rajstopy + sandały idealne podejrzane na jakimś backstage’owym zdjęciu). Co do samych zdjęć: Aife i Villk to prawdziwe foto-geniuszki. Wyglądasz tak magicznie.

    PS. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)
    PS2. I wciąż przypominasz mi takiego uroczego jelonka, w każdym razie nie Bambi, w rodzaju żeńskim i dobrym tego słowa znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fenomenalnie! napatrzeć sie nie mogę!! i Ty nie umiesz pozować? Jakoś na zdjęciach nie da sie tego zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ktoś wymyśli dalszy ciąg Władcy Pierścieni to możesz wysyłać CV.
    P.S: Po takiej reklamie do Bubble Factory powinni walić drzwiami i oknami

    OdpowiedzUsuń
  9. kokietujesz, kokietujesz, a wszyscy widzimy, jak jest. wyglądałaś pięknie! nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę takich cudownych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no bardzo fajnie, Ryfka z make up'em WOW:))

    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  11. Klocku, może jednak zdecydujesz się na makijaż? :) Świetnie wydobywa wszystkie Twoje atuty, a zdjęcia aż biją kobiecością.

    OdpowiedzUsuń
  12. No sorry, ale dla mnie bycie klockiem i niewymuszona swoboda w pozowaniu na klaczkę koło kontenera na śmieci się wzajemnie wykluczają, ergo bredzisz :)

    Mój faworyt to ostatnie zdjęcie. Pycha.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciach w Dilemmas jesteś nie do poznania. Wyglądasz przepięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz , taka odmieniona . Tylko ten pasek tak zawiązany jakoś mi przeszkadza ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia zachwycające. Bardzo dobrze dobrany makijaż i fryzura - świetnie podkreślają Twoją buzię.

    Taka sesja to z pewnością sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  16. GENIALNE! wogole nie widac ze czulas sie szywno pozujac...Dwa ostatnie powalające, uwiedziona jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co oglądam kolejną sesje dla Dilemmas tym lepsze zdjęcia a może tak mi się wydaje może wszystkie są genialne.. Na tych zdjęciach wyglądasz jak prawdziwa bogini..

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki, dzięki, ale efekt to nie moja zasługa, tylko całej Dilemmasowej bandy. No i wiadomo, że do pochwalenia się wybrałam najlepsze foty :) Ale jakbyście zobaczyły kilka innych, zwłaszcza z "bekstejdżu"... A z tym pozowaniem to nie żadna fałszywa skromność. Niektóre szafiarki wymiatały przed obiektywem, jakby urodziły się modelkami - pełny luz, wygibasy, podskoki. Ja czekałam na swoją kolej jak na ścięcie. W sumie nie było tak źle, ale do takiej Dakoty czy Styledigger sporo mi jeszcze brakuje ;)

    @ Aquamarine: Rajtki są z Calzedonii - pokazywałam je tutaj. Ale kupione jakieś 2 lata temu, więc ta informacja pewnie na wiele Ci się nie przyda.
    @ Aneczkowyświat: Mam nadzieję, że nakręcą czwartą część, w której Faramir rozwodzi się z Eowyną ;)
    @ Porco Rosso: Makijaż na zdjęciach wygląda bardzo fajnie, ale na żywca czułam się jak stara pudernica. Cienie odpadają, ale na tusz i eyeliner strasznie się napaliłam ;)
    @ Fretka: Jakby do studia wstawili śmietnik, to dopiero bym pokazała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo bardzo pasują Ci te hipisowskie klimaty! Mam nadzieję że patent z opaską powtórzyłaś na codzień bo Ci do twarzy! Jak już pisałam u Magii, z okazji Dilemmasa ja się najbardziej ucieszyłam z możliwości zobaczenia WRESZCIE Waszych fotek o których tyle się naczytałam! :) I nie zawiodłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze, a ja Cie widziałam jak pomykałaś chyba na tę zupę!Stałam pod delikatesami kocyk i wpatrywałam sie w znany mi skądś sweter "lata 70te" i po chwili do mnie dotarło, ze to chyba ty.W kazdym razie w kolejce po jadło żeśmy się nie spotkały, a zaliczyłam tym razem 4:)pozdrawiam-j. ps:swietne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie, ładnie, no jak na klocek drewna - rewelacja! Wszystkie fotki dziewczyn są świetne, wydobywają to "coś", a na mnie wrażenie zrobił fakt, że jesteś twórczynią określenia szafiarka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Królewna z drewna:) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ryfko, jeżeli Ty jesteś klockiem drewna, to ja jestem królowa angielska :P
    Cudne te zdjęcia :D takie subtelne i romantyczne :D No wydobyły te dziewczyny całe Twoje piękno!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ryfko, jaki makijaż ostry! ;)

    Zdjęcia są piękne, wyglądasz bardzo ładnie i swobodnie. Zazdrość mnie zżera...

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie szafiarki na zdjęciach wyglądają jak rasowe modelki:) super zazdroszczę....

    OdpowiedzUsuń
  26. kmieć w białym? chyba w nocy pod pierzyną, bo by się ów kmieć na ulicy upaprał brudami z rynsztoka.
    przychylam się do druidki tudzież wesołej pląsającej nimfy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow wow wow. Pięęęęęęęęęknie. Słów mi zabrakło no. I nie jesteś klockiem drewna, nigdy :D

    A ten "vel Jesus Christ Superstar"... no proszę ja cię bardzo, stanęłaś mi przed oczyma w brodzie no... xD

    OdpowiedzUsuń
  28. tym razem makijaż delikatny,...ale też ąlicznie wyglądasz:) w ogóle wszystkie fotki w dilemmiasie są mega mega mega, pozazdrościć dziewczyny! aaa i super rajstopy!:P ja ostatnio noszę w kwiaty, a co tam:D

    OdpowiedzUsuń
  29. oh god! mozna jeszcze powiedziec, ze Indianka...
    klocek drewna? no co Ty, to ja bym musiala byc betona bryla;-) uroczo wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej- w takim razie też chcę być takim klockiem, skoro tak świetnie wychodzi się na zdjęciach ;)
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  31. WYMIATASZ, Ryfko. Piękne, naprawdę. Szczególnie ostatnie, taka niewinna kokietka, szlachetna kusicielka - takie są moje skojarzenia. Magiczne, piękne, ale klaczka koło śmietnika bardziej trafia w moje serce, wybacz. ;-D

    Wiedźma.Karina

    OdpowiedzUsuń
  32. rób makijaż i leć do agencji fotomodelek. bo jest WOOOOOWWW!

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowity widok. Anielica :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ryfka nie do poznania :) Przepieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. hmm, a ja nie podzielam entuzjazmu, na blogu widziałam już mnóstwo zdjęć, gdzie wyglądałaś lepiej. Z sesji również, najlepsze chyba w TS albo może w "obcasach". Nie znaczy, że zdjęcia są złe, ale ta stylizacja mnie nie bierze, jakoś hipisi mnie nie wzruszają zupełnie, widziałam tu znaczenie lepsze pomysły na blogu, które zapierały dech w piersiach. Ale zdjęcie nr 4, prawy dolny róg, jest bardzo efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są naprawdę piękne. I Ty na nich też. I wyglądasz jak Sztywniara Ryfka, na tych Lulowych byłaś trochę niepodobna do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach i stylizacja rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  38. O Lord, want you buy me a Mercedes-Benz...:)Tak się jakoś hippisowsko zrobiło, i muszę wyznać, Ryfko,że bardzo Ci w takiej stylizacji do twarzy. O jakości zdjęć, ni o urodzie modelki mówić nie będę, bo na pierwszy rzut oka widać, że i to i to jest prima sort. Gratuluję przy okazji udziału w tak wspaniałym przedsięwzięciu, jakim okazało się Dilemmas. Oby magazyn rozwijał się dalej w tak dobrym kierunku.
    Pozdrawiam i zapraszam na fecodrobe.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  39. @ Mari: Oj nie, ja tych opaskowych klimatów zupełnie nie czuję. Włosy na czubku się podnoszą i człowiek wygląda, jakby zamiast głowy miał wielką żarówkę :)
    @ Anonimka od zupy: Sweter - szlafrok i spodnie jak od piżamy? Tak, to byłam ja :) A zup zaliczyłam chyba z osiem. Najlepsza okazała się pierwsza - krupnik.

    OdpowiedzUsuń
  40. powtórzę się.. wyglądasz fantastycznie!
    i masz fajne kości policzkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia świetne, ale to już wszycy napisali ;)

    Ja marzę o zobaczeniu spodni jak od piżamy i swetra - szlafroka :) To połączenie zupełnie jak strachulcowy leniwy zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. jajks! fotki świetne :) a to Wam wyszedł magazyn! powodzenia przy następnym numerze! ps & wszystkiego naj bo dziś zdaje się Joanny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  43. uwazam ze to jedne z Twoich najładniejszych zdjeć,naprawde super.

    OdpowiedzUsuń
  44. Indiańska ( bo z tym określeniem mi się skojarzyła ) stylizacja, bardzo, ale to bardzo trafia w mój gust!

    Oo, już wiem z kim mi się jeszcze kojarzysz!!! Z Jenny z Forest Gumpa! Generalnie cudnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi Hi Hi, otwarli nam Robana pod Bagatelą! Toż to miła wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ach, zapomniałabym! Dziękuję za życzenia imieninowe. Nie obchodzę, ale dzięki :)

    @ Alice: Też się ucieszyłam i na Blipie już mi się za tę moją radość dostało, bo tam wcześniej była KSIĘGARNIA!

    OdpowiedzUsuń
  47. oglądałam fotki w dilemmasie i przyznam szczerze, że Cię na nich nie poznałam. mam wrażenie, że zupełnie jak nie Ty :) ale taka indiańsko-etniczna stylizacja bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  48. zdjęcia świetne i modelka- pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  49. wiadomo, dziewczynom z bf talentu odmówić nie można, ale w modelce też coś musi być ;) i wychodzi na to, że masz to coś.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak mówię,że bosko,to się nie kłóć!50 osób nie może się mylić:)Dziewczyny z BF potrafią wydobyć to,co w kobiecie najpiękniejsze.Rzadka i cenna umiejętność

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie się najbardziej podoba pierwsze i trzecie zdjęcie. Pierwsze jest takie... pozytywnie sztywniarskie, a jednocześnie leciutkie i zwiewne. Zazdroszczę, przy moich sesjach na 50 zdjęć zwykle maksymalnie jedno się nadaje.

    W sukience się zakochałam, ma tak cudne kieszonki... I czy ten pasek jest zamotany tak przez Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  52. kupowałam na zimowych wyprzedażach jakoś koło - grudnia.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna stylizacja, śliczna modelka, cudne zdjęcia. Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super fotki, swieza stylziacja i ogolny look - taki inny bo ciekawy! Wygladasz bardzo korzystnie , mysle ze najlepiej z wszytskich szafiarek w magazynie DM. Takze gratuluje FOTOGENICZNOSCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. taka kokietka z Ciebie na drugim zdjęciu pierwszego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Na tych zdjęciach wyglądasz ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. nie zły ten klocek :) taki profesjonalny :) świetne zdjęcia i super sprawa, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo Ci pasuje ta stylizacja.Wyglądasz trochę niczym jak - elf :) Kurcze fajnie mieć taką profesjonalną sesję :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Widać, że byłaś troszkę speszona ale efekt i tak powalający! Wyglądasz przepięknie! A ta opaska świetnie do Ciebie pasuje. W ogóle cała stylizacja wygląda jakbyś tylko Ty mogła ją nosić.

    Oczu oderwać nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  60. pięknie, o klockowatości mowy nie ma! cudnaś i kojarzysz mi się z Charlotte Gainsbourg. poza tym wsyztskie dziewczyny boskie w sesji Bubble Factory a ja ze znierciepliwieniem czekam aż będę mogła dorwać się do Dillemas, bo problem z przeglądarką uniemożliwia na razie:( pozdrawiam, piękności wschodu, gwiazdo zaranna!

    OdpowiedzUsuń
  61. Pocahontas w wielkim mieście ;-)

    katarzynieta

    OdpowiedzUsuń
  62. @ Blu: No wiadomo, że jak nie ja. Na co dzień taka ładna przecież nie jestem!
    @ My sElf: Pasek zamotała Sarasumi, bo był za długi i brzydko dyndał.
    @ Derya: Drugie zdjęcie to moje najulubieńsze ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyglądasz,krótko mówiąc,"modelkowo"!

    OdpowiedzUsuń
  64. Przede wszystkim gratuluję dystansu do samej siebie oraz poczucia humoru. Przyznam się, że pasjami podczytuję Twój blip, co więcej, co lepsze wpisy blogowe i blipowe czytam mojemu Sprawniepoślubionemu - masz już dwójkę fanów.
    A stylizacja i zdjęcia naprawdę bardzo dobre!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Taaa... klocek... Ryfka na modelkę, czy tego chce, czy nie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Cóż za przemiana ;-))) Pięknie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  67. swietny pomysl z paskiem, jakos sama nigdy na to nie wpadłam, zeby go po prostu zawiązać. a wygladasz, jak zwykle- ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem zauroczona określeniem Gepetto :D Ryfko, zapewniam Cię, że wcale nie było tak trudno z Ciebie tkaie efekty wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja miałam przyjemność widzieć cie na żywo i juz wtedy podobała mi sie twoja stylizacja. Cudne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ach ale z ciebie numer.... zawsze smieje sie do lez gdy czytam twoje notki! "średniowieczny kmieć" hehe

    wygladasz przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  71. rewelacja - to mało powiedziane. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. cudowna sesja, jak królowa elfów i hipisów w jednym :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Tylko pozazdroscic takiej sesji;)! Ty jesli chodzi o prowadzenie fashion bloga jestes juz wyjadaczem;)!!

    ja dopiero zaczynam prowadzenie swojego bloga i byloby mi bardzo milo, gdybys chciala na niego zajrzec;) Pozdrawiam

    xoxo Monika

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczne zdjęcia =)
    zapraszam do odwiedzenia strony www.vintageclubing.sold.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Bajeczna sesja! Dziewczyny z Bubble Factory są po prostu niesamowite. No i zdolna modelka oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
  76. No dobrze, muszę zabrać głos... Pod prąd. Nie wiem czy ja jestem dziwna czy cierpię na brak gustu, ale po prostu niezbyt podoba mi się ten makijaż. Chodzi chyba o ten róż na policzkach, wydaje się jakbyś miała ciut za szczupłą twarzyczkę, czego nigdy wcześniej nie zauważyła Co do zdjęć, też widziałam już Twoje lepsze ujęcia... (sesja w Twoim Stylu jest nie do przebicia, póki co:)
    Nie wiem czy ta krytyka jest tu w ogóle na miejscu, zwłaszcza, że chyba każda z szanownych przedkomentujących wyraża wprost przeciwne zdanie... Za to zupełnie szczerze dodam, że kreacja szalenie mi się podoba, a ten pasek to już w ogóle bym sobie przywłaszczyła :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Czara

    OdpowiedzUsuń
  77. najbliższy SWAP w krakowie w nadchodzącą sobotę. organizuje go o ile dobrze pamiętam Miasto Kobiet, a jak nie będzie miejsc to pisz do mnie bo ja zgłosiłam koleżankę która się nie wybiera :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo ładnie Ci w bieli. A już zdjęcie nr 3 jest po prostu bajkowe :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Hej ;) chciałam pogratulować tobie nie tylko świetych pomysłów, ale także podziękować, bo w dużej mierze dzięki tobie oraz osobom, które masz w liście szafiarek zainteresowałam się właśnie szafiarstwem ;) Założyłam więc bloga, 2 dni temu gwoli ścisłości (wg twoich wskazówek), twojego zaś często odwiedzam, choć niestety nic nowego ostatnio nie dodałaś. To ma się prędko zmienić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Oj nieładnie-ostatnio coś mało piszesz ;).

    OdpowiedzUsuń
  81. Zdjęcia są przepiękne, to fakt, BubbleFactory mają talent :) ładnie Ci w tej opasce :>

    OdpowiedzUsuń
  82. Ciociu Ryfko moja droga,
    nie zaniedbuj swego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  83. No pięknie, pięknie :)




    ps. Wieje tu starością! Chcemy nowy wpis! ;D



    A.

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciociu Ryfko kiedy będzie nowy post ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ech, a właśnie niedawno sobie myślałam: "Ale fajnie, że nikt mnie nie molestuje o nowe wpisy" ;) W przyszłym tygodniu powinno się pojawić coś nowego. Mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Więc ja moja droga nie będę nic wprost pisać, reszta zrobiła to za mnie.
    i trzymam za słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ryfko, cud, miód i orzeszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Komentarz trochę off topic, ale za to do specjalistki w dziedzinie: dziś w wyborczej przeczytała, że w Cafe Szafe odbyło się - cóż za wdzięczna nazwa! - szafobranie. I oczywiście bardzo żałuję, że dowiedziałam się tylko, że już się odbyło. Czy przegapiłam jakieś ogłoszenie na blogu? I jakimi kanałami krążą takie informacje? (pytanie z gatunku: jestem początkująca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  89. @ Ofna: O szafobraniu wspomniała Shyness... w komentarzu powyżej. A informacje o takich wydarzeniach krążą najróżniejszymi kanałami - pojawiają się na blogach modowych, forach, w serwisach dla kobiet, prasie, czasem przychodzą w spamie :) Jeśli o czymś takim wiem, to podaję po prawej, ale wiadomo, że nie wszystkie niusy do mnie docierają (dlatego z góry dzięki za wszelkie "donosy").

    OdpowiedzUsuń
  90. 'klocek drewna' może i ożył, ale coś dawno się nie odzywa ;))))

    OdpowiedzUsuń
  91. http://www.itv.kielce.eu/pl/artykuly/pokaz/1028 trochę po fakcie, ale jako okołokielszczankę pewnie Cię zainteresuje. Słyszałas o tym?

    OdpowiedzUsuń
  92. 7 czerwca napisała "W przyszłym tygodniu powinno się pojawić coś nowego." Przyszły tydzień już prawie minął...

    OdpowiedzUsuń
  93. Czuję, że dopóki nie skomentuję tego posta, nowego nie będzie. ;) Ty to chyba klocka nie widziałaś (jak chcesz zobaczyc - patrz mój blog). Sesja mistrzowska, choc ta z Twojego Stylu to ciągle moja ulubiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Pikny subtelny makijaż...Podoba mi się. Ryfko nie uwierzysz,śniło mi się, że razem budowałyśmy wiejska szkołę...:) i cieszyłam się, że mam w Tobie współpracownika. Reasumując...szkoła powstała. pozdrawiam.jagodda

    OdpowiedzUsuń
  95. Chyba znowu umarł!
    24 maja !?

    OdpowiedzUsuń
  96. komentarz nr 101 mówi: wyglądasz pięknie! =)

    OdpowiedzUsuń
  97. I am in love with your blog, your style and youre wardrobe !
    You are so elegant !

    OdpowiedzUsuń
  98. stylizacja i ogólnie sesja przecudna, chociaż na 4zdjęciu przeraża mnie wygląd twojej ręki- jest strasznie sucha i wygląda jak szkielet...ale co tam, najładniejsze zdjęcie to 3 wyszłaś tam genialnie. rozumiem, że ta sesja jest piękna i chcesz na nią jak najdłużej patrzeć ale jak chciałaś mieć idealną pogodę do zaprezentowania kaloszy to dziś miałaś okazję do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  99. Sztywniaro, iście magazynowe zdjęcia. Moimi ulubionymi pozostaną jednak te z Twojego Stylu, w kolorowej sukience. Wyglądałaś tam tak, że dziewczęcia z Elite Model Look mogły się chować po kątach ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ryfko, napiszże coś nowego! Już nie mogę patrzeć na ten klocek drewna który ożył:)
    (choć pięknie ożył klocek ów)
    Pozdrawiam, Aśka

    OdpowiedzUsuń
  101. @ Anonim od suchej ręki: No to już wiem, czemu nie zaproszono mnie do wywiadu w temacie walki z anoreksją ;)

    Co do tej przedłużającej się przerwy, to sama jestem wściekła i czuję się już jak narkoman na odwyku, ale niestety zgranie czynników: czas, wena, pogoda, fotograf graniczy ostatnio z cudem. Parę dni temu niby się udało, ale zdjęcia nie spełniały moich standardów, a przecież byle czego tu nie umieszczę! ;) No co mogę powiedzieć? Cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  102. jestem pod wrażeniem ;]
    czytam Twój blog, czytam i czytam.
    i w sumie to niewiele z niego pojmuję.
    podziwiam Twoją chudość.
    na prawdę.
    pozdrawiam słodko.
    zuziowe

    OdpowiedzUsuń
  103. ja wiem czemu-bo anorektyczki nie są uzależnione od żelków :)
    ktoś wspomniał sesję dla TS i muszę przyznać,że ma rację jednak tam wyglądałaś najładniej-nie mówię, ze tu brzydko ale tam najładniej-mój faworyt
    a co do nowego wpisu- wszyscy już nie mogą się doczekać co tym razem nowego wymyślisz i dlatego tak cię molestują

    OdpowiedzUsuń
  104. Ryf, Ryf, gdzie się podział Ryf? Czas i pogoda to marne wytłumaczenie, możesz pokazać zdjęcie ze studniówki, ze ślubu ciotki, z 10. urodzin, cokolwiek dla wygłodniałych szafiarkożerców, a jeśli nic nie dorasta do Twych standardów... to zamknij w końcu tą lodówkę/wstań godzinę wcześniej i do dzieła!;)
    ~Latika

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).