2 września 2011

Krakowska z rana jak śmietana

Dawno, dawno temu zostałam w komentarzach przyrównana do kabanosa. Stare dzieje, ale takich komplementów się nie zapomina (jak ktoś zagląda na mojego Fejsbuka, to wie, po kim odziedziczyłam miłość do wędliny). Koszulki z kabanosem co prawda nie było, ale krakowska podsuszana też dobra. Wiwat lokalny patriotyzm! Nie szkodzi, że z Łodzi.



kapelusz - Accessorize (Vintage-Square.pl)
koszulka -
PanTuNieStal.com
dżinsy - Levi's Curve ID

buty - Bronx (
Butyk.pl)
płaszcz - Charlotte Halton (ciucholand)

torba - Ochnik (stara miłość nie rdzewieje)


64 komentarze:

  1. Torebka jest rewelacyjna :> !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kabanosa...hmm, w sumie dobrze, że nie parówka, kaszanka czy salceson, itp. ;p Bardzo fajna ta koszulka, a te buty to nigdy nie przestaną mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Padłam po tekście Taty:D A propos wędliniarskich skojarzeń ja zawsze rymowałam 'blogasek - kiełbasek' - trochę pozbawione sensu, ale tak ładnie się ułożyło:D

    A PanTuNieStał to kochany sklep. Kiełbasa krakowska górą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smaczna kiełbasa! Z tego sklepu bardzo mnie "Dziadostwo" kusi ;-)

    Pozdrawiam!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak krakowska! :) ale żeby na koszulce!? ♥ dobrze, żeś nie uwędzona :D i że psy za Tobą nie biegają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. meeega! a ja właśnie nie dość, że na obczyźnie, to jeszcze przeszła na wegetarianizm, a jakoś Twoja koszulka dziwne ciągoty mięsne wywołuje! cóż za prowokacja!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, świetna koszulka! :)
    Podobuje mnie się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Godny podziwu dystans do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna! Jeśli zrobią koszulkę z napisem Bułka Wrocławska, nabędę z pewnością;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Krakowską na piersi i z mortadelą na ustach! Świetnie Ci w czerwonym :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. do kabanosa ? chyba ktoś był głodny, ludzie to mają pomysły ...świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  12. Krakowska wisi na kołku w Bronxach! Tego jeszcze nie świat nie widział!! ;)

    P.S. "Ano, Ryfka, bój się Boga, wreszcie jesteś!" - parafrazując słynny cytat Pawlaka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no taki patriotyzm to się chwali!Ja teraz w podróży także z dumą prezentuje swoje pochodzenie, dzięki torebce ozdobionej a la Łowickimi wycinankami i napisem Polska ;)Trzymaj się Krakowska, świetna i podsuszana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem co prawda w ogóle fanką wyrobów mięsnych, ale koszulka jest bardzo sympatyczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Takom torbem cem ja. A jak nie to foch.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te koszulki!
    ja się czaje na zakup "miss turnusu" ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahah boska! W ogóle Pantuniestał jest super. Gdzie robiliście zdjęcia? Bo fajny taśmociąg w tle, czy co to tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmmm....ale narobilas mi smaka wrrr a do Polski po sucha krakowska tak daleko ;)
    P.S. fajny zestaw
    pozdrawiam Katerina

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna torebka,no a krakowska wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej torebce! Mam portfel z Ochnika - bardzo sobie chwalę. Weszłam na stronę z koszulkami - mój typ to słoik ogórków i disco polo! BOMBA!!! Pozdr i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  21. polecam czipsy Polskie ziemniaczki o smaku Suchej Krakowskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Krakowska ok, ale to hasło "podsuszana" dokładnie na poziomie biustu to nie przesada? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszulka świetna, ale zauroczyła mnie torba!

    OdpowiedzUsuń
  24. koszulka super, ale torba jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  25. wygladasz na 1 zdjeciu jak mala dziewczynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna torba, zazdroszczę, świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. błagam pisz częściej , codziennie zaglądam do cb na bloga z nadzieją że coś jest nowego !
    bardzo cię proszę :D
    masz świetne notki !

    OdpowiedzUsuń
  28. hehehe, Ty kabanos? o matko ludzie są... niesamowici;] powiedźmy:)

    a look jak zawsze z jajem i to u Ciebie lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kapelusz! a koszulka genialna ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. A juz myslalam ze tylko ja lubie podkoszulki z nadrukiem, jednak w "podsuszanej krakowskiej" czulabym sie dziwnie. Brawo za odwage!!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. koszulka mnie powaliła xD
    buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog i koszulka! Haha, podsuszana krakowska :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaglądam na różne blogi, natomiast u Ciebie jako u pierwszej zostawiam komentarz (czego nie odczytuj jako wielki zaszczyt, żadna ze mnie osobistość ;)). Masz naprawdę przesympatyczny styl pisania, bloga czyta się z ogromną przyjemnością, brak wymuszonych żartów, wszystko jednocześnie z klasą i jajem. Długo by pisać komplementy, podsumowując - uważam, że musisz być przeuroczą osobą. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. to jakas kielbasa przedwyborcza :)

    marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszulka wymiata! :D

    _____________
    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com
    Już jutro konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  36. nie nie nie! uwielbiam Cię, codziennie wchodzę, ale to czerwone nie, bo nie! :( aż mi się przykro zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  37. no bo grube dziewczeta to parowy, ew. pasztety, a ty szczupla wiec kabanos - najszczuplejsza z wedlin, proste:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Udało mi się w tym tygodniu odwiedzić sklep "Pan tu nie stał" w Łodzi i jest jeszcze lepiej niż na stronie internetowej :) A w Łodzi warto zajrzeć jeszcze na wystawę "Z modą przez XX wiek" - to tak przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. No, w końcu się niektórzy zebrali i zamieścili posta! Jestem wręcz oburzona częstotliwością Twojego pisania. Kobieto, zlituj się i pisz częściej. A teraz akurat pościk się pojawił. A na zdjęciu kto? Ryfka w krzokach. I - jak wykazała moja wnikliwa obserwacja - strasznie ta Ryfka drobniutka i chudziutka. Hmmm. To ja jednak może zostawię ten sernik, który mam w ręce. ;-) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  40. Weszłam tutaj po długim czasie nie wchodzenia. Spodziewałam się zawieszenia działalności. Jeśli coś staje się zbyt popularne, nie jest już fajne. Ten zestaw z koszulką odczytuję jako żart... haha taki pocisk we wszystkie szafiareczki. Ah oh. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kraków czy krakowska nie ma znaczenia i to i to mi podchodzi. Ale zdjęcie robione było w miasteczku na S. przed budynkami gdzie kiedyś remontowano pociągi skąd wywodzi się Twój obecny a mój były. Pozdrawiam z T.

    OdpowiedzUsuń
  42. Powiem tak: bardzo mi się podoba, że Twój "styl" jest taki polski, w jak najbardziej pozytywnym tego określenia znaczeniu ;)

    bez stylizacji ala jak bym chciała być w nju jorku, czy żałuje ze nie studiuje w londynie…
    A u Ciebie Lądek Zdrój, No i właśnie Super !:)

    Dada

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka występuje na blogu od 2 lat, a zebrała tyle komplementów, jak nigdy. Ale fakt, zawsze jakoś bokiem, a tu wreszcie en face, w pełnej krasie ;)
    A co do kabanosa, to zdaje się, że dyskusja była o kobiecych kształtach i tym podobnych sprawach, tak więc wydźwięk jak najbardziej pozytywny ;)

    -> Veronica_Fraticelli: Gdzieś czytałam, że ludzki układ pokarmowy jest ponoć bardziej podobny do układu roślinożerców niż mięsożerców, ale osobiście nie kupuję tego ;)
    -> Magda: Dziękuję :)
    -> Anonim z T.: Już miałam Dzióbkowi robić aferę, że co to ma niby być, że jakieś jego byłe dziewuchy mi tu komenty piszą, ale po chwili załapałam, o co chodzi, uff... ;)
    -> Dada: A juści, amerykańska flaga na pewno nigdy się tu nie pojawi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna koszulka;0 Podoba mi się tu wszystko;0 Kapelusz, torba, buty;) Obserwuje i zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten sklep! "Pan tu nie stał" mijam często jadąc tramwajem, ale dopiero za sprawą Twego linka obejrzałam asortyment w internecie. Uśmiałam się! I chyba kupię memu Lubemu koszulkę "Lowe Las" :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam Twój dystans do tego szafiarskiego światka.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ahahaha jesteś świetna! Kolorystykę całości - oprócz dżinsów - prawdziwie wędliniarsko dobrałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  48. u mnie w miasteczku też jest tak, że jak ktoś chce być sobą, nosić to co mu się podoba to od razu są dziwne spojrzenia i głupie komentarze!

    http://elii1989.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Twoja koszulka sprawiała, że na mojej twarzy zagościł duuuuży uśmiech;) widać, że masz poczucie humoru i dystans do tego, co robisz :) Zwróciłam uwagę na Twoją torbę- naprawdę bardzo mi się podoba :)
    http://ruedechicblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię te twoje butki, są super.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ryfko, do Twojej figury bardziej pasowałaby koszulka z napisem "kabanosek", aniżeli "krakowska podsuszana". :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  52. Sztywniaro, zacznę od końca: Twój styl jest w 70 % "nie mój" i raczej nigdy mój nie będzie. Jednak z przyjemnością sobie tu od czasu do czasu zaglądam, żeby sobie powiedzieć: "ok, nigdy bym się tak nie ubrała, ale na niej wygląda fajnie" Chciałabym, aby po polskich ulicach chodziło więcej osób, które mają ubraniowy pomysł na siebie. W każdym razie Ty masz! Pozdrowienia,
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  53. Niektórzy są sfrustrowani i dowartościowują się obrażając innych.

    OdpowiedzUsuń
  54. nie wiem dlaczego dopiero dzisiaj odnalazłam tego posta - wpadłam tu, oburzona, że nic się nie dzieje i nie ma żądnego ubawu, a tu proszę - ubaw jest :) cenię Cię niezwykle za dystans do świata w ogóle i do siebie samej, chociaż Twój styl jest dla mnie bajką odległą i nieznaną - coś mnie jednak ciągnie w stronę Twojego bloga i podejrzewam że jest to albo świetne poczucie humoru, ale niewątpliwa inteligencja bijąca z tekstów. a być może jedno i drugie :) pozdrawiam i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  55. Koszulka jest super śmiechowa...nie ma to jak autoironia:-D Też lubię wynajdywać takie ciekaw smaczki. Ostatnio w Chorwacji, na małej wiosce, znalazłam niesmowicie oryginalne buty robione ręcznie przez pewną staruszkę (możesz je zobaczyć na moim blogu). Oczywiście musiałam je zabrać ze sobą, z te wioski do Polski i teraz tu... robię wieś :-D A co, kto mi zabroni :-D!

    OdpowiedzUsuń
  56. Koszulka wymiata :) świetny outfit
    zapraszam do mnie gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. uwieeeelbiam Twój styl... PISANIA!!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).