20 maja 2010

Cyrk przyjechał, czyli "Panie, my tu FASHION!"

Nie wiem, czy propozycja udziału w sesji do magazynu Viva!Moda wywołała większą radość u mojego wewnętrznego egocentryka, czy większy stres u mojego wewnętrznego sztywniaka. Chyba to drugie. Wizja zdjęć w klimacie "krejzi fashion in da big city" plus goła Lady Gaga z różowym pudlem na głowie jako jedna z inspiracji przysłanych przez stylistkę lekko mnie przerażały. Zastanawiałam się, czy w ogóle się w to pakować, ale w końcu posłuchałam mądrej rady ("głupiaaa, jeeedź!") i teraz wiem, że nie darowałabym sobie, gdybym stchórzyła.

22 kwietnia wzięłam udział w prawdziwym modowym cyrku na kółkach i... bardzo mi się to podobało! Poszłam na żywioł i zgadzałam się na wszystkie, nawet najdziwniejsze pomysły Poli Madej i spółki (no, poza owinięciem mnie w amerykańską flagę). Kryształowy gorset? Bardzo chętnie. Spodnie z pieluchą sięgające po pachy? Świetny pomysł! Trzy kilo biżuterii? Dajcie cztery! A może na głowę coś, co wygląda jak kot, który właśnie zeżarł wronę? Ko-niecz-nie!

Po kilku godzinach przymiarek, malowania, stroszenia włosów i przyklejania tipsów zamierzony efekt został osiągnięty - wyglądałyśmy (my, tzn. Alice, Madame Julietta, Pani Ekscelencja, Styledigger, Weronika i ja) jak mini love parade. Tak wystrojone jeździłyśmy naszym cyrkobusem po Warszawie, pokrzykując: "Panie, my tu FASHION!" na wszystkich opieszałych kierowców (którzy wydawali się zupełnie nie pojmować powagi sytuacji) i wyskakując co jakiś czas, żeby zapozować na środku ronda z kubkiem kawy albo odegrać mortal kombat przed wystawą sklepową. Musiałyśmy się trochę rzucać w oczy, bo samochody trąbiły, ludzie wyciągali komórki i robili nam zdjęcia, a na widok Ekscelencji jeden pan dosłownie wpadł na ścianę.

Zabawa - mimo przerażającego zimna oraz padającego na zmianę deszczu, śniegu i gradu - była naprawdę niesamowita. Wszystko dzięki pozostałym dziewczynom oraz fantastycznej ekipie (z szaloną Polą i fotografami na czele). Efekty tego całego wariactwa można zobaczyć w najnowszym numerze magazynu Viva!Moda. Poniżej kilka zdjęć z planu oraz skany artykułu.


Po prawej moje ulubione zdjęcie z sesji :) "- Wiesz, co by nam się przydało do tej kawy? - Ciacho!"

Zdjęcia z planu - fot. Łukasz Plewa
Walka! Niby się śmieję, ale tak naprawdę obmyślam strategię: ciągnąć najpierw za kokon, czy za turban?
Jeśli wybieramy się na całodniowe zwiedzanie, wygodny ubiór to podstawa.
Ekipa. Szok, ile osób pracuje przy takiej sesji.

Bardzo wczułam się w rolę "gwiazdy". Po prawej ćwiczę pozdrawianie tłumów (fot. Styledigger).

A tu już zdjęcia z magazynu. Viva! Moda, maj 2010 - fot. Marcin Kempski





128 komentarzy:

  1. o mój Boże, po przeczytaniu Twojego i Asi posta, wspomnienia tamtego dnia odżyły na nowo! :) To był jeden z najbardziej szalonych i fajnych dni jakie przeżyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooooooooooooooow! Umarłam. Wyglądacie niesamowicie, wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaa ale wypas sesja !

    dosłownie mnie zamurowało:D jutro lecę po VIVĘ!
    ps. gratulation

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako tłum czuję się pozdrowiona, więc ćwiczenia dają radę. O rany, kosmos istny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tu tylko "wooooooow" chciałam napisać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wię-cej fotek, wię-cej fotek! Tłum szaleje, Ryfka, jesteście BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. biję pokłony, szacun dziewczyny,! następny będzie vogue! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o łaaaał, gratuluję odwagi! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ryfka, po prostu rewelacja! Ślicznie wyglądasz!!! Na kilku zdjęciach jak lady addict z hiszpańskiego bloga! Świetne ciuchy, to najlepsza sesja polskich szafiarek!
    Pozdrawiam serdecznie:)Iwona

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz zajebiaszczo! królowa jest tylko jedna ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))))
    musz nadrobic z postem!

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę. super wygladacie. jak prawdziwe modelki. teraz nic tylko gazetę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w makijażu!!! Zresztą wszystkie wyglądacie super!

    OdpowiedzUsuń
  14. raz się żyje!!!
    super wyglądasz!!! jak profesjonalna modelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dziwnego, że ludzie wpadali na ścianę :) Ja bym wpadła na słup na widok Julki w wersji wielkiej chodzącej waty cukrowej. Wszystkie stylizacje bombowe!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak obiecała, tak się stało! Ryfka - full makeup :D
    Przebranie godne karnawałowej maskarady w Wenecji!! Stylizacja na LG doskonała!


    Bardo podoba mi się „strefa wyłączona z ruchu”, gdzie królują foto-szafiarki…

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, Panie, Pięknie! :-))Własnie obejrzeałam sesję w gazecie i jest naprawdę udana. Widać też,że fajnie się bawiłyście. A stylizacje bajeczne, zresztą Pola madej ma talent.
    A i jeszcze mój apel do Ciebie: podkreślaj mocjien oczy, bo wyglądasz fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądacie, mega
    dobre komenty dajesz:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz niesamowicie ! Zwaliło mnie z krzesła!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaaa.Ale zazdroszczę! Niesamowicie wyglądałyście. Ryfka, na fotorelacji Styledigger Cię nie poznałam! Musiałam tutaj sprawdzić:) Super stylizacja, dobrze że nie stchórzyłaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. super, super, super
    po raz kolejny - super wyglądasz lekko pomalowana, malować się i już:)
    Luisa Wierny Czytacz

    OdpowiedzUsuń
  22. łoooooołłł muszę koniecznie kupić ten magazyn :D brawo dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. bo-ska bo-ska bo-ska! ryfka rulezz
    Kejt

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! nic dodać nic ując :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tez bym robila zdjecia jak bym widziala taki cyrk :D w sam raz na joe monster xD

    OdpowiedzUsuń
  26. wow!!! swietne! zazdroszcze i palam zadza zobaczenia calej sesji!gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! BARDZO DOBRZE, że nie stchórzyłaś i wzięłaś udział w tej sesji! Tak naprawdę to mam problemy żeby poznać kto jest kto bo wyglądacie zupełnie inaczej niż na blogach ;)
    PS Świetne buty (te karmelowe?)!

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem w szokuu ! totalne wariactwo piękności, lubie takie chore akcje. zapewne najlepsze były reakcje ludzii, szkoda ze tego nie widzialam i nie uwiecznilam hhahhaha ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. padłam po prostu. idę szukać tej gazety:)

    OdpowiedzUsuń
  30. -> Luisa: "Delikatny makijaż" - taaa... :) Na zdjęciach wygląda to rzeczywiście bardzo fajnie, ale w realu - groteska :)
    -> WER: Taki właśnie był zamysł. Pola stwierdziła, że każdy może pooglądać na blogach, jak wyglądamy normalnie, a sesja miała być totalnie odjechana :)
    A buty (i koczek, którego nie widać), to chyba jedyna rzecz, która ostała się z "prawdziwej Ryfki". No ale w końcu "ubranie to przebranie" - jak szaleć, to szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak już stwierdziłam u Styledigger, w końcu jakoś wyglądasz. i taki styl ci pasuje. a co do całej sesji, to pomysł okay podoba mi się, dla mnie minusy to: te szpanerskie laptopy, siatki z podpisami marek , i przyduże buty które rzuciły mi się w oczy. kolorowe stylizacje to plus, duży plus. weronika wygląda najlepiej, aczkolwiek podobają mi się twoje spodnie i dobrana góra. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Już pisałam u Asi, stylistka musi mieć jakiś osobisty problem z Alice.
    No i kilometrowe czoła to wg mnie nie jest najnowszy musthave, ale ja tam nie jestem trendsetterką to nie wiem może.
    Czekam na powrót Twojego codziennego czoła, które lubię i szanuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, jak ja tu dawno u Ciebie nie byłam :) Miałam kiedyś bloga, może nawet mnie trochę kojarzysz, bo często komentowałam, podpisując się Marion ;) A zresztą, przecież nie o tym chcę pisać, chciałam wspomnieć, że ta sesja zrobiła na mnie przeogromne wrażenie, aż trudno mi uwierzyć, że polska gazeta zrobiła coś tak świetnego. Tak na Was patrzę i zatęskniło mi się za blogowaniem. ;) Macie moc!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kopara mi opadła. Szkoda, że nie ma lepszych zbliżeń na Twoją postać. Genialne.

    follebagnole

    OdpowiedzUsuń
  35. ... i tu gra muzyka z czołówki tego filmu :))))
    tralala!
    Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. padłam i będę skandować. WYGLĄDASZ PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  37. -> Riennahera: Stylistka nie miała z nikim problemu :) Wszystkie stroje i fryzury musiały zostać przez nas zaakceptowane, ba, niektóre to wręcz własne pomysły nosicielek :)
    A czoło mam takie jak zawsze (fryzjer stwierdził, że w moim standardowym fryzie mi najlepiej, za co oczywiście z miejsca stałam się jego fanką). Tylko włos wyżelowany. No i ten... kot na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bedza gdzies w necie wieksze skany zeby mozna sobie poczytac?

    baska

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna sesja :D Spory kontrast jak się po kilku minutach przyglądania tym zdjęciom zjedzie do poprzedniego posta. Nie ta Ryfka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudo-lece do empiku, mam nadzieje, ze zadnych bzdur nie pisali.
    a cherrycolla jak zwykle nie zrozumiala oco chodzilo w sesji, czekam na list do viva moda

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem pod wrażeniem! sesja na miarę vogue'a. świetne.
    tymczasem skromnie zapraszam do mnie;)
    http://thefashionreflections.blogspot.com/
    czekam na komentarze!
    karla niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  42. A tak swoją drogą to ładnie Ci z tym kotem na głowie :D Lece po Vive :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurna no a do mnie do miasta to tylko miasteczko rozpaczy przyjeżdża. Ja poproszę takie cudaki na wrocławskich ulicach, fala spęka i nie dopłynie.

    Świetnie zagrałyście na sesji, dobra robota i niezapomniane efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  44. niesamowicie to wygląda... szkoda, że ludzie tak po ulicach nie chodzą, od razu by się weselej zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję!!! Świetne zdjęcia! Nie poznałam Cię na pierwszym hihi ;) Bossska jesteś!
    Stała zaglądaczka - Dag-eSz

    OdpowiedzUsuń
  46. sesja świetna.. tylko te torby wielce markowe i elektrosprzęt lanserski niepotrzebnie odwracają uwagę od tego, co piękne..

    OdpowiedzUsuń
  47. Sesja mega, trochę przegięta, ale chyba o to chodziło, żeby nie było na poważnie, a trochę prześmiewczo z całej tej lanserskiej mody!Takie mam wrażenie. A czy pozwolili wam wziąć sobie coś do domu z waszych stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  48. Być może jestem nieźle opóźniona, nie chcę też wyjść na dziwną, ale zaintrygowało mnie Twoje prawdziwe imię :) Chociaż wydaje mi się, że w Twoim Stylu podpisali Cię kiedyś jako Joannę :) Pozdrawiam. Sesja oczywiście boska!

    OdpowiedzUsuń
  49. -> ädchen: Dokładnie tak! Uff... :)
    Co do ciuchów, to niestety, wszystko musiałyśmy oddać, a szkoda, bo chętnie przygarnęłabym tę boską sukienkę z koronką, którą Pani Ekscelencja miała na sobie jako bluzkę. Torbą Styledigger (zdjęcie z kawą) też bym nie pogardziła. Mogłabym ją sprzedać i pojechać na jakieś super wakacje, bo kosztowała - uwaga - 15 000 zł!
    -> Anonim: Dobrze zapamiętałaś, Aśka jestem, miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cóż za uroda!! :) yoasia

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapomnialam dodac , ze pekam z zazdrosci !!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję. Wyglądacie zjawiskowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. nie no, po prostu masakra! :D
    widziałam u Ciebie to hasło "panie, my ty faszyn" i śmiałam się wtedy do siebie, nie wiedziałam jeszcze co, gdzie, jak, a teraz to, co zobaczyłam wbiło mnie w fotel
    po prostu czad!
    najbardziej podoba mi się Maff i Ty, rewelka
    ta sesja to kapitalny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  54. aż gazetę dzisiaj kupiłam ;D

    GENIALNE TO WSZYSTKOOO! Imienniczko ma ;) (ostatnio dużo bloggerek zidentyfikowałam jako Joanna:D)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurcze!!!!!!!!!!!
    Lecę jutro do sklepu- w necie słabo widać
    Już można kupić pismo?

    Zdjęcia cuuuudne. SATC sięnie umywa do Was!!!!



    Olesia

    OdpowiedzUsuń
  56. tuż koło mnie biegałyście (w sensie: koło mojego warszawskiego lokum), a ja nie widziałam... peszek :<
    wyglądacie wszystkie fe-no-me-nal-nie! nic, tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  57. szkoda, że zdjęcia są tak małe :P super przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  58. odjazd! :D lecę kupic gazetkę;P

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi się właśnie podobasz w swojej zwyczajowej fryzurze.Ja wiem, że miało być fiu bździu i kukuryku, ale swoje zdanie mieć mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jezu, fantastyczna sprawa! Gratulacje dziewczyny! Stylizacje, zdjęcia - jedno wielkie pozytywne szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  61. snobka?
    Prawdziwe szafiarstwo polega na wygrzebywaniu perełek z sh, robienie diy i tak dalej, a Ty: ZARA, bronx, itd.
    Masz więcej kasy więc załapałaś się na sesję, biedniejsze szafiarki, chociaż dobrze, a nawet czasmi lepiej ubierające się nie mają szans... ŻENADA.

    Przepraszam za słowa krytyki, ale to moja opinia.
    Zośka.

    OdpowiedzUsuń
  62. Są takie chwile gdy żałuję, że nie ma w języku polskim czegoś co by było tak wymowne jak angielskie WOOOOOW! Bo tylko to jestem w stanie z siebie wykrztusić :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkie wyszłyście po prostu świetnie :) rewelacyjne stylizacje, zazdroszczę takiej fajnej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zosiu droga,
    a co to, do licha, jest to "prawdziwe szafiarstwo"?
    Według mnie taka kategoria chyba raczej nie istnieje, brak tu przecież jakiejkolwiek instancji normatywizującej.

    Posiadaczom prawdy już dziękujemy,
    a Ryfce gratulujemy odwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  65. trzy najlepsze stylizacje jak dla mnie to: Twoja,ta z kokonem i ta z turbanem :)
    powinnas tak w ten deseń częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Matko i córko (choć jeszcze nie mam ;P)! Czad! Jak nienawidziłam zawsze cyrków, to na taki bym nawet za bilet wstępu zapłaciła ;D. Świetna sesja! Aczkolwiek stylizacja Alice nie bardzo przypadła mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  67. zajebisty post....napisany zabawnie bomba uśmiałam się i poczułam jakbym z wami biegała po ulicach Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  68. Aaaaa doczytałam o torebce :X Ja bym się chyba bała jej dotknąć, jak tyle kosztowała ;D. Przydałaby mi się taka kocia maska (czarna), można wiedzieć skąd ta Twoja?

    OdpowiedzUsuń
  69. wyglądać świetnie!...a twoje teksty mnie rooozwalają na łopatki;D a hasło:,,Panie, my tu FASHION"(hahahhahahahahahahaha)chyba wejdzie do języka potocznego;D!- nie zdziwiłabym się, gdyby okazało się,że to ty je wymyśliłaś:)
    Mmm;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Sesja super! Ale te buty... masakra... :/

    OdpowiedzUsuń
  71. -> Zośka: Tak, Zara i Bronx to prawie Chanel, a do sesji wybierano szafiarki na podstawie PIT-ów za 2009 rok.
    -> Bastet: Niestety, nie mam pojęcia skąd maska (nie opisali na zdjęciu). A torba jeździła z nami na osobnym siedzeniu, po tym, jak zostałyśmy upomniane, że taki piętnastotysięcznik nie powinien leżeć na podłodze :D
    -> Anonim: To w ogóle był dzień dobrych tekstów, ale niektóre chyba nie nadają się do powtórzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. zazdroszczę, na pewno niesamowite przeżycie..
    zdjęcia i stroje niekoneicznie przypadają mi do gustu, ale orginalne, na swój sposób kreacje przyciągały na pewno uwagę każdego przechodnia.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ryfko, w jaki sposób udało Ci się zdobyć bilety na pokaz przedpremierowy SATC? :) Gdzie w Krakowie prowadzona jest przedsprzedaż? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  74. -> Anonim: Miałam fuksa i udało mi się wygrać bilety w Klubie Filmowym Orange na Fejsbuku.

    OdpowiedzUsuń
  75. Normalnie Cyrk w Wielkim Mieście :))Nie do poznania,ale jak szaleć,to szaleć! Podobają mi się Twoje cięte riposty do anonimów.Nerwy ze stali:)

    OdpowiedzUsuń
  76. świetne zdjęcia!!! ale Ciebie nie poznałam w pierwszej chwili ...

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetnie, naprawdę! Wypatrywałam wśród Was Carrie Bradshaw... ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. 'Miałam fuksa i udało mi się wygrać bilety w Klubie Filmowym Orange na Fejsbuku'- prawdziwa fuksiara; Fejsbuk się jednak przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. RE WE LA CJA!!!!!!!!!!!!!!
    genialnie wszytskie wyglądałyście
    A te zdjęcia niesamowite!

    BRAWO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Jestes Osmym Cudem Swiata. Wygladasz WSPANIALE! Postawa, krok, sposob w jaki trzymasz glowe, kazdy Twoj gest i mina... jest w nich jakas wspanialosc po prostu.Uwielbiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  81. Wow, ale ci odjechaną stylizacje wymyślili! Postarali się :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Równa z Ciebie Babka!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  83. ojej :) uśmiałam się z posta, ale najbardziej z komentarza " Tak, Zara i Bronx to prawie Chanel, a do sesji wybierano szafiarki na podstawie PIT-ów za 2009 rok." :) Wyglądałaś fantastycznie! Najbardziej urzekły mnie stroje Twoje i Alice, aczkolwiek wszystkie były niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale super pieska miałaś na głowie:D W ogóle fajnie wyglądałyście-jak prawdziwe modowe pasjonatki:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Rewelacja!
    Koty, gorsety, biżuteria - Ryfko, wyglądasz niczym Catherine Baba!
    Wszystkie prezentowałyście się fantastycznie, ale dla mnie jesteś number one ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Niesztywna sztywniaro!!!! Kiedy robilysmy FASHION zaluje iz bylo tak zimno. Pewnie gdyby nie to zrobiloby sie wiecej dziur w czasie na pogaduchy i ploty...
    A przez tego papierosa kwiaciarki mialam potem moralniaka. Ledwo co jej caly stragan wiatr zabral glupia ja poszlam na sepa pytac o(mozliwe ze jej ostatniego) papierosa haha.

    Czytajac twoja notke do posta, ah.... kurcze zatesknilam, a seszyn na powrot przed oczami mi sie pojawila.
    No nic. Zajebiscie to napisalas :)
    Ide do wanny.
    POZDRAWIAM!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. szkoda ze nie jestescie ubrane po swojemu ;/ puzka

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie poznałam Cię na tych zdjęciach!!!
    Gratuluję takiego wyróżnienia!!
    Wyglądasz wspaniale!!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratulacje. Od jakiegoś czasu Cię obserwuję i widze, że "kariera" nabiera tempa. Super!

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  90. you look great, i bet that was so fun :)

    OdpowiedzUsuń
  91. szalenie laski::))) daliście (wraz z ekipą) radę!

    OdpowiedzUsuń
  92. Podziwiam za odwagę. :) Wyszłyście cudownie, a niektóre ciuchy, są wręcz bosskie...


    http://morelowaodszafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. spóźniona ale niezawodna przesyłam wielkie WOW... absolutnie cudowne szaleństwo. lady gaga może się schować ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. W tych maskach wyglądają, odjazdowo! Chociaż trochę śmichasznie. xD

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale czad, gdybym była znów mała i oglądała te zdjęcia, to pewnie chciałabym być tą Panią z maską :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy pisze...

    snobka?
    Prawdziwe szafiarstwo polega na wygrzebywaniu perełek z sh, robienie diy i tak dalej, a Ty: ZARA, bronx, itd.
    Masz więcej kasy więc załapałaś się na sesję, biedniejsze szafiarki, chociaż dobrze, a nawet czasmi lepiej ubierające się nie mają szans... ŻENADA.

    Przepraszam za słowa krytyki, ale to moja opinia.
    Zośka.


    Zirytowałam się tym komentarzem. To że ktoś dobrze wygląda, potrafi wszystko ciekawie ze sobą posklejać, nie jest zależne od zasobu portfela.
    Jeśli kogoś stać na kupowanie w Zarze to nie mam z tym problemu. Nawet jeśli kogoś stać na kupowanie w Burberry, to proszę bardzo. Ale to wcale nie daje gwarancji fajnego wyglądu.
    Żeby wyglądać tak jak dziewczyny trzeba być przede wszystkim odważnym i kreatywnym. A jeśli ktoś uważa, że styl można kupić to świadczy tylko o tym, że tak sobie tłumaczy swój brak stylu:P
    Przepraszam za słowa krytyki, ale to moja opinia.
    Kla

    OdpowiedzUsuń
  97. a i chciałam tylko dodać( po obejrzeniu sesji już w gazecie) że chyba minęłaś się z powołaniem, rzuć tłumaczenie i zajmij się modelingiem;p serio. zdjęcie na którym biegniesz ( u Asi) i twoja mimika na nim wygrywa całą sesję!

    jedyne co mi się nie podoba to tekst artykułu, jest jakiś taki strasznie wybiórczy, czasem przejaskrawiony i kilku elementów mi w nim brakuje, ale rozumiem że to zdjęcia miały dominować. no i w końcu nie wy go pisałyście.
    dziękuje za uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  98. muszę zainwestować i kupić wreszcie tą vive. gratuluje sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Witam , bardzo ciekawe kreacje . Żyjesz z pasją i to się liczy . Robisz na co masz ochotę .

    OdpowiedzUsuń
  100. Ryfka, jak tam nie zalało was tam w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  101. -> LumpexoHoliczka: Skoro jest moda na modelki plus size, to może przyjdzie na takie plus age. Albo minus beauty ;)
    -> Anonim: U mnie sucho, czysto, po prostu pewnie!

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję Ci bardzo, wyglądasz rewelacyjnie na tych zdjęciach - Twoje ulubione zdjęcie jest też moim ulubionym, wyszłaś naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  103. Dziękuję Ryfko za miłe słowa, czuję sie niezmiernie doceniona jak taka celebrities prawi mi komplement :D
    Ze wszystkich kreacji Twoja podoba mi się najbardziej, z jednej strony odmieniono Cię nie do poznania, z drugiej- te buty, te spodnie... Cała Ty :) Sesja wyszła nieziemsko, strasznie Wam zazdroszczę i czekam na Twoje kolejne fantazyjne wcielenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  104. i co przekonałaś się do makijażu?:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Wow, fantastyczna sesja! Na zdjęciach jako jedyna nosisz buty na płaskim obcasie, a i tak jesteś wyższa od reszty dziewczyn. Czy to Ty jesteś taka wysoka, czy inne szafiarki są malutkie i drobne? Mogłabyś napisać, ile masz wzrostu?
    Pozdrawiam, Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  106. -> Anonim przedostatni: Może przed czterdziestką się przełamię ;)
    -> Weronika: Nie jestem jakoś szczególnie wysoka - pewnie wydaję się taka przez te pióra na głowie ;) Mam 173 cm wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  107. Twoja stylizacja była faaaantastyczna!
    p.s. moje czerwone cos kupione moze jakis miesiąc temu,więc jeszcze szansa,że znajdziesz.
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  108. Podziwiamy u Ciebie przede wszytskim strój, ale z zazdrością czytamy każdy wpis, bo jak się okazuje nie jest łatwo napisać coś sensownego! :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  109. ryfka powiedz mi jaki kierunek studiowałaś. proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  110. REWELACJA!!!
    JESTEM POD OGROMNYM WRAŻENIEM.
    pozdrawiam.
    jagodda

    OdpowiedzUsuń
  111. Ryfko, wiedzialam, ze jestes bardzo ladna, ale dopiero te zdjecia, pokazuja, ze Ty jestes po prostu PIEKNA. fota 'ciacho please' jest wprost idealna, nic, tylko wyciac i powiesic na scianie :) same ochy i achy, ach!

    OdpowiedzUsuń
  112. właśnie czytam tego posta, a w głośnikach słyszę "Vogue" Madonny. Przypadek ?

    OdpowiedzUsuń
  113. Rewelacja :) Jak z zagranicznej sesji :)
    Boskiego masz tego kota na twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  114. absolutnie wielkie TAK dla tej sesji! Jak nic, już niedługo odezwie się do Was Vogue, tylko czekać:D albo nie,takie talenty to od razu powinny lądować na wybiegach!:)

    OdpowiedzUsuń
  115. http://shop.braccialini.com/pl/temi-diligenza_208733.html#

    Ryfko jak Ci sie widzi coś takiego:>

    OdpowiedzUsuń
  116. -> Anonim od studiów: Anglistykę.
    -> Anonim od piękności: O nie, ja i moja przeciętna uroda stanowczo dementujemy! A co do zdjęcia z ciachem (pozdrawiamy Mariusza!), to mam wobec niego plany dokładnie takie, jak piszesz :)
    -> Nanana: Bardzo mi się widzi! Za to cena - w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  117. Bravissimo! (czula halina)

    OdpowiedzUsuń
  118. Cóż, gdyby dziewczęta były tak kolorowe świat byłby na pewno lepszy.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).