18 listopada 2009

Konkurs - do wygrania Nikon D3000

Jak pewnie niektórzy zauważyli, niedawno odkurzyłam stary podtytuł mojego bloga: "ubranie to przebranie". To hasło chyba najlepiej odzwierciedla moje podejście do ciuchów. Bo jak się tak zastanowić, to każde ubranie jest w pewnym sensie kostiumem - czasami narzucanym przez okoliczności (np. na rozmowę o pracę lepiej "przebrać się" za godnego zaufania pracownika ;), a czasem zakładanym dobrowolnie (bo na przykład mamy akurat ochotę na kreację w stylu retro). Sama zauważyłam, że zależnie od tego, co na siebie zakładam, staję się trochę inną osobą - inaczej się czuję, ba, nawet inaczej się zachowuję. W trenczu i butach na obcasie wydaję się sobie taka elegancka i dorosła, a w bluzie z kapturem i adidasach z miejsca ogarnia mnie "amerykański" luz i nawet zaczynam się lekko bujać podczas chodzenia :)

Dobra, ale do czego zmierzam tym pseudofilozoficznym wstępem? Ano do zapowiadanego przedwczoraj konkursu :) Jak już pisałam, do wygrania lustrzanka cyfrowa Nikon D3000.
  • Aby wziąć udział w konkursie, należy przysłać zdjęcie będące interpretacją hasła "Ubranie to przebranie". Mogą to być zdjęcia zrobione specjalnie na okoliczność konkursu bądź archiwalne, wygrzebane z albumu czy dysku komputera (strój z balu przebierańców w przedszkolu, szkolnego przedstawienia, imprezy tematycznej, Juwenaliów lub po prostu taki, w którym czuliście jakoś inaczej niż zwykle - pełna dowolność) .
  • Do zdjęcia można (ale nie trzeba) dołączyć krótki opis (w jakich okolicznościach powstało itd.).
  • Uwaga: przysyłajcie zdjęcia przedstawiające Was samych (a nie np. rodzinę czy znajomych). Jeśli na zdjęciu jest ktoś jeszcze oprócz Was, zaznaczcie, którzy to Wy - inaczej zgłoszenie zostanie zdyskwalifikowane (muszę przecież wiedzieć, które przebranie mam oceniać!).
  • Zgłoszenia należy przysyłać na mój adres do 14 grudnia włącznie. Autor(ka) najciekawszego / najzabawniejszego / najbardziej zaskakującego ubrania-przebrania otrzyma w nagrodę aparat :) Wyniki 16 grudnia. Powodzenia!
[Pełny regulamin konkursu]
Nikony można też wygrać na czterech innych blogach - szczegóły tutaj.

45 komentarzy:

  1. a czy można brać jednocześnie udział w Twoim konkursie i konkursie Baglady ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs oczywiście fantastyczny , należą się gratulacje i podziękowania : >

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha to zapewne polega to na tym, że jak wygram w obu to mogę dostać tylko jedną nagrodę i muszę wybrać którą, hm no niezwykle trudny by to był wybór : P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryfko, już Ci współczuję wybierania zwycięzcy, bo masz za fajny konkurs, więc i fajnych zgłoszeń będzie mnostwo. Przechlapane.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny pomysl :) rozumiem, ze jest tylko jedna nagroda za 1 miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że jest dużo czasu, bo muszę dobrze pogłówkować.... :D

    ciekawy temat konkursu, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Aife: Oj tak, pewnie jeszcze pożałuję, że się w to wpakowałam :)
    @ Fuchsia: Niestety, nagroda jest tylko jedna. W akcji bierze jednak udział pięć blogów, więc można spróbować zwiększyć swoje szanse (choć tego nie jestem do końca pewna, bo regulamin dość enigmatyczny). Na pewno jednak można brać udział w innych konkursach z aparatami w tle, które ostatnio się mnożą, również u konkurencji (choćby tu czy tu). Jak widać, trochę się tych sprzętów szwenda po sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog - świetny konkurs - świetna nagroda

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Chyba wezmę udział w konkursie, bo na swoją lustrzankę chyba nigdy nie uzbieram :P Dobrze, że dużo czasu, to mam czas na myślenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy trzeba posiadać szafiarskiego bloga żeby się zgłosic, oraz czy to musi byc jedno zdjęcie, czy może być połączeniem paru, oraz jezeli zdjęcie ma przedstawiac m,nie czy może być wykonane przez kogoś innego, w sensie samego kliknięcia, bo trudno samowyzwalaczem eextra zdjęcie zrobić (ale jak coś sie ppstaram xd) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  11. @ Anonim: Jeśli koniecznie chcesz, może być kolaż z kilku zdjęć, ale wolałabym jednak pojedyncze zdjęcia.
    Co do kwestii praw autorskich, to właśnie też się nad tym zastanawiam. Ten regulamin naprawdę jest trochę dziwny. Dopytam jeszcze. Na chłopski rozum, to chyba po prostu wypadałoby mieć zgodę osoby, która zrobiła zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko! szalejesz :) świetny konkurs ,a nogroda -marzenie :)
    Nie da się ukryć, że królowa jest tylko jedna. Jak zwykle przodujesz w szafiarstwie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Zielona Karuzela: O nie, wypraszam sobie! W tym przypadku królowe są cztery - i jeden król! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Widzę, że jestem jednym z nielicznych mężczyzn zainteresowanych konkursem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cztery królowe: kier, pik, trefl i karo :D a król jakiego koloru : P ?

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja mam dwa zdjęcia :D tylko musze sie zastanowic które wysalac :D... Tylko mama robiła to zdjęcie i nie bardzo wiem jak mam 'podać' te prawa autorskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @ Kalendarka: Można przysłać kilka zdjęć :) A co do autorstwa, to wydaje mi się, że wystarczy zgoda Mamy.
    Napisałam w sprawie tych regulaminowych niejasności do Blogvertisingu i czekam na odpowiedź. Jakby co, napiszę w notce powyżej i powiadomię wszystkich uczestników mejlem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Król jest koloru koralowego, hehe :)

    Walkiria

    OdpowiedzUsuń
  19. ryfko nie rob juz zenady

    masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ryfko ważna dla mnie sprawa...Mogę przesłać do Ciebie więcej niż jedno foto z tego, co czytam, a w ustaleniach z Baglady przekazała mi, że tylko jedno. Daj mi znać proszę jak to jest, ciężko wybrać mi jedno NAJlepsze zdjęcie. Dziękuję.Pozdrawiam słonecznie jagodda

    OdpowiedzUsuń
  21. możemy te zdjęcia wysłane wystawić na bloga przed roztrzygnięciem? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a są jakieś wymagania co do rozmiaru zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  23. @ Blueberry: Tak, można przesłać więcej niż jedno zdjęcie. Każdy bloger ma trochę inny regulamin - u Baglady musi być jedno, u mnie więcej (chociaż oczywiście w granicach zdrowego rozsądku ;)
    @ Patrycja Antonina: Jasne, można publikować zdjęcia na swoim blogu. Można też przesyłać już opublikowane.
    Cashley: Nie ma żadnych wymogów - po prostu, musi być wdać, co na nim jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hallooo! dziś w mojej regionalnej gazecie jest cało stronicowy artykuł o tobie i szafiarkach :)

    odczytuję to jako znak ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ech... mam pomysł, ale już się pogubiłam i nie wiem czy może być kolaż złożony z dwóch zdjęć? Konkretnie, czy mogę przesłać dwa kolaże: jeden złożony z dwóch zdjęć, a drugi złożony z czterech zdjęć i czy będą one traktowane jako dwa oddzielne zgłoszenia. Pytam, bo regulamin, niestety, jest dość ogólny.

    OdpowiedzUsuń
  26. @ Drzeryj: Nawet mi nie mów. Błędów tam tyle, że szok. A przede wszystkim "Dzióbasek" przez "u"? Zgroza.
    @ Anonim: Tak jest, może być kilka zdjęć, może być kolaż z kilku zdjęć i może być kilka kolaży :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uff... Dziękuję za odpowiedz i chyba trzeba pogratulować Ci cierpliwości, bo dzielnie odpowiadasz na każde pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. czy mogą brać udział w konkursie osoby niepełnoletnie? :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy trzeba mieć bloga, żeby zgłosić się do konkursu? Przepraszam, ale chyba nie znalazłam na to nigdzie odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @ Anonim od pełnoletności: Hmm... regulamin nic na ten temat nie mówi - muszę dopytać. Dam znać w poniedziałek.
    @ Anonim od blogów: Ależ oczywiście, że NIE trzeba! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tylko 1 zdjecie mozna wyslac ?

    OdpowiedzUsuń
  32. kunkurs świetny ,a nagroda jeszcze fajniejsza:]
    jutro przeszukam wszyskie foldery na dysku i cos przysle;}
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwaga: W konkursie mogą brać udział osoby niepełnoletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. czy na zdjęciu mogą znajdowac się poza mną również inne osoby? oczywiście za ich zgodą

    OdpowiedzUsuń
  35. Wolałabym, żeby na zdjęciu była tylko osoba biorąca udział w konkursie, ale jeśli jest więcej, to OK, niech będzie, w razie czego resztę jakoś wytnę. WAŻNE, ŻEBYM WIEDZIAŁA, KTÓRY TO UCZESTNIK. Bo czasem dostaję zdjęcia, gdzie jest kilka osób i nie wiem, czyje przebranie mam oceniać - takie zgłoszenia niestety muszę zdyskwalifikować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zycze wszytskim powodzenia ;) czekam na wyniki :) a własnie , jak zostana one podane ? na email ? Czy opudblikowane na stronie internetowej ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie dostałam potwierdzenia wzięcia udziału, to nieistotne, tak?

    OdpowiedzUsuń
  38. @ Anonim: Wyniki podam na blogu i oczywiście powiadomię zwycięzcę mejlowo.
    @ Karolina: No nie wysyłam potwierdzeń, nie wpadłam na to :) Ale może przy okazji następnego konkursu będę tak robić, bo to w sumie dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  39. mało czasu więc moje pytanie zabrzmi śmiesznie ale niestety dopiero teraz znalazłam ten fantastyczny konkurs.
    brzmi ono: czy temat konkursowy namawia do INTERPRETACJI danego hasła czy na przedstawieniu najlepszego przebrania? bo to mimo wszystko nie to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hmm... No dla mnie to mniej więcej to samo, bo chyba najłatwiej oddać to hasło za pomocą przebrania właśnie. Ale oczywiście wszelkie inne pomysły również mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  41. Łooo, strona brand-new-media leży i kwiczy... chyba zwineli interes i nagród nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. ja już się nie mogę doczekać co wygra :D Moze bedzie pomysl na nowe przebranie wtedy? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ej ja nie kumam jak wysłać te zdjęca ?

    OdpowiedzUsuń
  44. -> Anonim: Konkurs jest sprzed roku - już nieaktualny.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).