7 lipca 2009

A jednak się kręci - już drugi rok

Kilka dni temu Szafa obchodziła drugie urodziny. 2 lata, 2 przerwy, 110 postów i około 5500 komentarzy - kawał blogowej historii. Szkoda, że przed pierwszą rocznicą mi odbiło i blog był "nieodwołalnie" zamknięty. Dziś sobie tego nie wyobrażam. Za dużo radości mi to sprawia, mimo że nie dodaję nowych wpisów zbyt często (a może właśnie dlatego?).

Kiedy dwa lata temu zaczynałam, nawet mi się nie śniło, że tak się to wszystko rozkręci. Rozkręciło się, ale wiem, że to tylko częściowo moja "zasługa". Nic by z tego nie wyszło bez mojego Fotografa, a właściwie Współautora Bloga i jednocześnie Najwierniejszej Szafowej Cheerleaderki. Mimo że rzadko go tu opiewam (bo własnych brudów nie należy prać publicznie ;), to jestem mu ogromnie wdzięczna za to, że od samego początku mi kibicuje, że do naszych "sesji" zawsze podchodzi z entuzjazmem i cierpliwością, że nie marudzi, nie krzyczy, nie wzdycha, nie przewraca oczami i nie mówi: "O Jezu, ale wymyślasz"... ;) Szafa nie istniałaby też bez Czytelników, bo pisanie w próżnię to żadna frajda. Dlatego dziękuję wszystkim za odwiedziny, komentarze, hektolitry wazeliny, cenne informacje, zakupowe podpowiedzi, a przede wszystkim za kumanie cza-czy :)

No i niech się dalej kręci!

melonik - Allegro
plisowana sukienka - Troll (
ma paryski wzór, normalnie układa się tak i jest żywym dowodem na to, że nie należy programowo omijać żadnych sklepów, zwłaszcza w czasie wyprzedaży)

sweter - Zara
 
legginsy - Gatta (już nigdy nie będę marudzić, że w Calzedonii wszystko jest dwa razy droższe - teraz wiem dlaczego)
baleriny - Topshop (e-bay)

134 komentarze:

  1. gratulacje!
    świetna fotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryfka, kocham ten zestaw! i Ciebie też, sto lat, sto lat, sto lat, dwustu wpisów, żadnej przerwy!

    PS mam te legginsy - i też dzięki nim doceniam Calzedonię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest najfajniejsze zdjęcie, jakie widziałam od bardzo, bardzo dawna. Naucz mnie robić takie miny. I wszystkiego najlepszego szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zestawienie! kobitko no cudo, cudęńko zestaw! To juz 2 lata? o raju jak ten czas szybko płynie... Życzę dalszych sukcesów droga Ryfko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, też mam te leginsy, a Calzedonię doceniam już od dawna, choć brakuje mi u nich fajnych kolorowych leczniczych rajstop. Ale widocznie nie można mieć wszystkiego.

    Najlepszego z okazji rocznicy blogowej, ukłony dla wiernego współtwórcy zdjęć i gratulacje za całokształt :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ah, pamiętam kiedy pierwszy raz tu wpadłam, szukałam sukienki na studniówkę dla siostry... ;D
    a potem te emocje przy tym jak otwierałaś i zamykałaś szafę. mam nadzieję, że już ich oszczędzisz czytelnikom!
    no, to sto lat! (może szafa-emerytki ?)

    wyglądasz kwitnąco! :) najlepsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. hah, moja pierwsza odwiedzona polska szafa :)
    gratulacje i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja jak wazelina ;-) Kochana dzięki oryginalnej nazwie: Szafa Sztywaniary, zamieszczonej na blogrollu Stylebytes, trafiłam do Ciebie i tak się zaczęło...zatem również dziękuję Tobie i współautorowi bloga za to, że się kręci ;)) A zdjęcie czarodziejskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. torcik z różowym lukrem był, mam nadzieję ;) zdjęcie świetne - wcale nie sztywniarskie. no i niech ta gwiazdka nad blogiem niiigdy nieee zaaagaśnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam swoje pierwsze wejście na Twojego bloga. Jak zaczarowana oglądałam każde zdjęcie i to na pewno była jakaś magia :) Wszystkiego dobrego dla bloga, dobrych ujęć i jeszcze więcej radości z tej "cza czy" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podobva wszystko poza tym legginsami. Nie wiem czemu ale jednak kojarzą mi się z zdecydowanie krótszymi sukienkami czy spódnicami. P.s bardzo ładnie ci w meloniku.

    OdpowiedzUsuń
  12. no to gratulację :) spory staż i oby tak dalej.
    Sukienka fajna, ma ciekawy wzór

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję stażu i sukcesu. Dzisiejsze zdjęcie jest bardzo ładne i wesolutkie. Doskonale wyglądasz w tym meloniku.

    A znaczenia instytucji nadwornego Fotografa nie da się przecenić, rozumiem to doskonale.

    Ja też pamiętam, kiedy do Ciebie trafiłam. Pisałam wtedy pracę magisterską i w ramach odskoczni grzebałam Ci w szafie...

    OdpowiedzUsuń
  14. heh, nobody expects the spanish inquisition;) monty python mój ulubiony! zarówno zdjęcie jak i stylizacja przypadły mi do gustu. jak i cały Twój blog (wazelina?) magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Wazeliniarsko, a jakże inaczej: świetna fotka i ciekawy zestaw dzięki melonikowi. Również posiadam te leginsy, ale jakoś nie narzekam. Na razie miałam je na sobie dwa razy - może dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego Sztywniaro :) Szczęścia i pomarańczy :D No i aplauz dla Fotografa, może kiedyś się ujawni na Twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Plurimos annos, plurimos! :-)
    Gratuluję, przede wszystkim wytrwałości. No i pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  18. 100 lat, 100 lat ...niech żyją Ryfka i jej blog nam!!! :D

    Pozdrawiam Magda

    PS. Pozdrowienia dla fotografa ukrytego w cieniu:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjęcie, genialny strój, całość jest niesamowita, nie wiem co jeszcze mogłabym napisać, bo jest tak boskie że aż mi słów brak. a teraz przejdzmy do meritum, czyli drugich urodzin szafy-życzę 100 sztywnych lat i jeszcze więcej! I pomyśl tylko że gdyby nie Twoja szafa, blogosfera byłaby uboższa o 300 blogów szafiarskich. Niesamowite. Buziak!

    PS. Nie mogę się na Ciebie tu napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje. i to chyba my powinniśmy Ci podziękować : za inspirację, dobre rady, świtne wpisy...To dodałam do tych hektolitrów jeszcze troszku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. no proszę jak optymistycznie...aż chce się własnego bloga prowadzić;)...

    OdpowiedzUsuń
  22. przepraszam, ale doslownie wczoraj mialam sobie kupic legginsy z gatty i jakas tajemnicza sila kazala mi to odlozyc na jutro-CO Z NIMI JEST NIE TAK? z gory dzieki;) Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja trafiłam z wyszukiwarki googla, w czasie, kiedy odkrywałam blogi streetfashionowe. Właściwie od Ciebie, po sznureczkach, do wszystkich innych, chyba z 1,5 roku temu. I do dzisiaj pamiętam, jak siedziałyśmy z Kokardą, na bardzo nudnej chemii, dyskutując o tym, czy znowu otworzysz szafę :D
    Stu lat i takich porywających zdjęć jak dzisiejsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. też już nie marudzę od czasu kiedy "Gatty" podarły mi sie po drugim nałożeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcie, świetny strój:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat, sto lat! (Jeszcze tylko 98 :>)

    Wyglądasz olśniewającą i niezwykle radośnie. Aż nie sposób się nie uśmiechnąć, patrząc na to zdjęcie. A sukieneczka wypasiona - Troll faktycznie czasami potrafi rzucić czymś ciekawym.

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko pięknie podsumowane: 'I niech się dalej kręci!' ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję! to także pierwsza szafa do której zaczęłam zaglądać(i nadal najczęściej odwiedzana). Wcześniej miałam modę w głębokiej pogardzie:) Jak już kiedys komentowałam - dużo dobrego w głowie zrobiła mi przygoda z szafiarkami- otworzyła w głowie jakąś klapkę z napisem "zabawa",sprawiła,że uzależniłam się od lumpeksów (zawsze je lubiłam, ale nigdy wcześniej nia miałam z tego takiej frajdy)No i miło się, przyznam, ogląda kogoś w (dokładnie?)moim wieku, z tego samego miasta, co wyjsć w ciasteczkowej bluzie się nie boi.. Raźniej jakoś chodzić po świecie...:)
    przepraszam za kilo lukru, ale aż się prosiło!
    pozdrawiam urodzinowo-j.

    OdpowiedzUsuń
  29. I tak genialnych, jak to, zdjęć przez następne 2 lata i więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobra wazelina z rana nie jest zła ;) Dzięki, dziewczyny!

    @ Fretka: To jedyne zdjęcie w podskoku, na którym wyszłam tak lekko i wdzięcznie. Na każdym z pozostałych mam zaciśnięte usta i wybałuszone oczy - czyli wszystko w normie ;)
    @ Ania: Legginsy wyglądają fajnie, ale w noszeniu jak dla mnie bardzo kiepskie. Słabo się rozciągają (a kupiłam rozmiar 4!), przez co niewygodnie się je zakłada, są szorstkie, nieprzyjemne w dotyku i przy rajtkach z Calzedonii (które zwykle kupuję) wydają się jakieś takie liche i nieporządne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to już dwa lata i taki poziom bloga, to strach pomyśleć, co będzie za kolejne dwa! Urośniesz nam na skalę międzygalaktyczną! I będą o Tobie na pudelku, kozaczku, koteczku czy innych pisać. A to już zaszczyt, prawda? ;-D
    Co do zestawu: weszłam na Twojego bloga i nie czytając posta, spojrzałam na zdjęcie. Moja pierwsza myśl? "Ejj, czyja to fotka?" Coraz częściej zaskakujesz mnie zestawieniami. Może niedługo ujrzymy Cię w marmurkach? ;-)
    Cudnie, cudnie, cudnie. Sukienkę hamową mam podobnego kroju, legginsy idą sobie paczką z allegro, brakuje mi tylko takiego melonika i wielkiej naszywki "I love Ryfka!". ;-D
    Wiedźma.Karina

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdajesz sobie sprawe ile komentarzy pod tym postem bedzie sie zaczynac od slow "Twoj blog byl pierwszym..."? :) Ja trafilam tu przez bloga Anio gdzie Twoj adres byl opatrzony komentarzem "szkoda, ze juz zamknieta" czy cos w tym stylu. Mialas wtedy pierwsza przerwe. Obejrzalam i przeczytalam caly blog i pomyslalam "o nie! czemu zamkniety, ja chce jeszcze!". No i doczekalam sie, kreci sie dalej i niech sie kreci :))) Polece lukrem i cukrem- dziekujemy ci Ryfko!

    A zdjecie jest po prostu cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje i oby sie krecilo jeszcze przez wiele lat.
    a propos, skoro blog obchodzil drugie urodziny, to kreci sie chyba juz trzeci rok? drugi zostal wlasnie zakonczony.

    mimi

    OdpowiedzUsuń
  34. i oto chodzi i oto chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. szukam dokładnie takiego kapelusza już od dłuższego czasu ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Łał gratuluję! :D Oby tak dalej!
    A dzisiejsze zdjęcie - cudowne i chyba moje ulubione :)
    ten melonik! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. O, wszystkiego naj!;)
    Strój skojarzył mi się z Szalonym Kapelusznikiem, bardzo mi się podobasz.

    OdpowiedzUsuń
  38. sto lat!


    i ja che taki melonik!;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcie jest prześliczne! Wprost nie mogę się napatrzeć ;-)) Gratuluję wytrwałości w prowadzieniu bloga, życzę Ci kolejnych szafiarskich lat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny zestaw:)
    gratuluję rocznicy!
    i oczywiście nie mogło być inaczej: Twój blog był moim pierwszym...:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ryfko ! Zatem najpierw gratuluję 2 rocznicy i życzę wciąż wytrwałości i kreatywności. :)
    Po drugie właśnie od Ciebie w sierpniu tamtego roku zaczeła się moja szafiarska przygoda.(Trafiłam ze strony Twojego stylu). Najpierw kibicowanie a później dołączenie do was.

    OdpowiedzUsuń
  42. Buzia aż sama się uśmiecha na widok Twojego zdjęcia ;) Jest boskie (a właściwie są, bo to drugie też bardzo niczego sobie ;))! Życzę Wam - Tobie i Fotografowi, kolejnych dwóch lat i wspaniałych, owocnych sesji.

    OdpowiedzUsuń
  43. O, więc, jednak dorwała pani legginsy! Bardzo, bardzo mi się podoba. Sukienka i melonik miodzio. No bosko.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję szafowej cheelederce! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. i niech sie kreci jeszcze kolejne lata, ku pociesze kolejnym pokoleniom :)

    sukienka genialna, wzor moim zdaniem rewelacyjny. a melonik wprost uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. wyszłaś na tym zdjęciu wyjątkowo radośnie :) stu lat!

    OdpowiedzUsuń
  47. Twój blog to żywa historia, a zdjęcie w mufce - to z padającym śniegiem - w dalszym ciągu wzrusza mnie do łez. Gratuluję i byle tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekny zestaw!
    Gratuluje wytrwałaści,kreatywności i oczywiście bloga! Powodzenia na dalszej blogowej ścieżce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ech, sukienka w parasolki z Cherbourga jest piękna!No i zdjęcie takie optymistyczne i radosne:)Życzę wiele przyjemności z dalszego szafowania i samych dobrych od pierwszego pstryknięcia zdjęć!

    Co do Gatty też mam o tej firmie nienajlepsze zdanie -ich rajtki po pierwszym praniu "preclują"mi się w kostkach jak przedszkolakowi

    OdpowiedzUsuń
  50. przede wszystkim gratuluje takiego stazu...a sukieneczka slodziak...slicznia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy to jest jedno z tych zdjęć, z ogrodu botanicznego, o których pisałaś na blipie, że jest tyle ładnych? I tylko 2?? Myślałam, że jednak skusisz się i z okazji urodzin będzie dodanych niestandardowo z 10 zdjęć Ryfki :D Nie ukrywam, że jeszcze bym sobie popatrzyła, bo naprawdę w tej stylizacji wyglądasz olśniewająco-zachwycająco, słodko i dziewczęco. Sukienka ma śliczny wzór, a legginsy i melonik dodają szyku :)
    Życzę kolejnego roku blogowania bez przerwy i nieprzerwanie, jeszcze większej ilości czytelników i takich wspaniałych pomysłów na stylizacje jak do tej pory ;) I zazdroszczę cierpliwego Fotografa, który Ci tak wiernie kibicuje i dopinguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dwa lata towarzyszysz mi podczas porannej kawy, kiedy jako jeden z pierwszy sprawdzam Twój blog i to, czy dodałaś nowy wpis. Już nigdy "na zawsze" nie zamykaj szafy, powodzenia i super, że jesteś !
    No i fantastyczna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. no to gratuluje w wytrwalosci prowdzenia bloga mam nadzieje ze mi sie tez tak uda :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. to wg mnie jedno z najfajniejszych zdjęć na twoim blogu, nie ze względu na stylizację, chociaż ta też jest niczego sobie, ale chodzi mi o swobodę, Mam sentyment do skaczących zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję Pani Sztywniaro :)

    OdpowiedzUsuń
  56. gratuluję !!! :) i polecam legginsy firmy veneziana, ceny są dosć przystępne i jakość zadowoli każdą Sztywniarę :P to nie reklama sama sprawdziłam 40den a teraz kupiłam 100den, ale jeszcze nie maiałam okazji założyć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. A jak tak szczerze ci powiem, ( możę daltego ze wypilam kilka głębszych) że bardzo cie podziwiałam i zazdroszczę.... popularności, błyyskotliwości... mimo że twoje kreacje nie zawsze wzbudzają we mnie zachwyt.... ale jesteś taka naturalna i stałaś się ikoną....

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurcze, a ja nigdy nie widziałam tego Twojego Słynnego Fotografa;) Podobno kiedyś był na blogasku, ale niestety nie zdąrzyłam zobaczyć.

    Życze kolejnych 110 postów i dużo weny w tworzeniu nowych zestawów:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Po primo - Gratulacje!
    Po secundo - z innej beczki - mam pytanie techniczne. Jak pozbylas sie tego niebieskiego paska nawigacji blogspota? Przyznac musze, ze strasznie mnie wnerwia i bardzo chce sie go pozbyc z mojego "blogusia", ale ni jak nie wiem jak za to cholerstwo sie zabrac. Wdzieczna bede za informacje.
    Milk

    OdpowiedzUsuń
  60. @ Mimi: Racja. 1:0 dla Ciebie :)
    @ Helloworld: Legginsy chciałam bawełniane i takie też udało mi się dorwać - w Zarze (jedynie tam były dobre na długość).
    @ Miuska: Tak, to zdjęcia z Ogrodu. Jakoś się nie mogłam przełamać, żeby dać więcej - straszny bałagan by mi się zrobił ;)
    @ Finnuala: Do mnie to wystarczy zaglądać raz na tydzień albo i rzadziej ;)
    @ Alice: A tam, nie ma czego żałować ;)
    @ Milk: Instrukcje, jak pozbyć się paska nawigacyjnego tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  61. wyglądasz niesamowicie. moim zdaniem to jedno z lepszych Twoich zdjec. zarowno jesli chodzi o samo zdjecie jak i strój. nie mogę rpzestać się zachwycać :)


    gratuluję drugich urodzin bloga!

    OdpowiedzUsuń
  62. Szywniaro moja droga!
    Trafiłam na Twoją szafę zupełnym przypadkiem właśnie dwa lata temu, kiedy mój własny blog dopiero raczkował i rejestrował cztery wejścia dziennie (w tym trzy moje ;-)). Od początku podziwiam Twoje nadprzyrodzone zdolności do wynajdywania genialnych ciuchów chyba wszędzie, gdzie tylko się pojawisz (albo klikniesz) :-). Trafiając na urodzinowy wpis ogromnie się wzruszyłam! I już nie mam słów, napiszę tylko: Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. sto lat sto lat! widzę, ż eurodzinowo kwitniesz, jeen z najfajniejszych zestawów od dawien dawna!! cudna sukienka a jej trollowość faktycznie zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  64. dawno nie widziałam tak radosnej foty na Twoim blogu! promieniejesz! za kolejne 2 lata może się nawet zaświecisz ;-) żart, życzę kolejnych lat udanego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  65. piękne zdjęcie i zestaw bardzo mi się podoba :)

    i gratuluję tych dwóch lat !

    OdpowiedzUsuń
  66. gratulacje!
    świetna stylizacjia. szczególnie genialnie Ci w meloniku.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojjjj nieprawda.Muszę być naprawdę na bieżąco - co by było gdybym o jeden dzień przegapiła Twój wpis? Zburzyłoby mi to cały układ i harmonię dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Finnuala: Polecam Czytnik Google - sam Ci powie, kiedy na Twoich ulubionych blogach pojawi się nowa notka. Bardzo fajna rzecz - dzięki temu sprawdzam tylko jedną stronę, a nie 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak przeczytałam, że to już dwa lata, to poczułam się jak zwykły żółtodziub ;D
    fajnie jest uczyć się od Mistrzów ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ryfko droga Ryfko!!!I niech się dalej kręci...!!!Twój blog był pierwszym, który pokazał mi Michał od foto. I tak to wszystko zaczęło się w moim przypadku.Inspirujący, z niebanalnym poczuciem humoru. Życzę Ci najlepszego. Fajnie tu dzisiaj, tak radośnie.pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  71. Ryfko, piękna fotografia, piękna sukienka, piękna Ty! :D

    Gratuluję dwuletniej już szafy, niech się dalej kręci pomyślnie, a drzwi od niej nie zamykają :)

    O Mistrzyni ""Zakonu" ;), pozwoliłam sobie Ciebie otagować, o tu: http://caramelcathy.blogspot.com/2009/07/bardzo-dziekuje-za-otagowanie-jak-mio.html

    Pozdrowienia,
    Caramelcathy

    OdpowiedzUsuń
  72. Niech żyje, żyje nam :)

    A urodiznowe zdjęcie wyjątkowo mało sztywniackie, albo toasty były, albo pełna radości w podskokach umykałaś wścibskiej pani ogrodnik, która jakoś nie pała radością na widok fotografujących się zbyt interesująco ubranych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ryfko :)Gratuluję ROCZNICY bądź URODZIN - nie wiem jak wolisz :) Twój blog jest rewelacyjny i nie wyobrażam sobie zasiąść przed komputerem i nie sprawdzić czy nie dodałaś noewj notki :D Udana stylizacja pozdrwiam :D Paulina

    OdpowiedzUsuń
  74. świetne zdjecie . ab-place

    OdpowiedzUsuń
  75. dwieście lat! ;)
    zdjęcie przefajne, jak i cały blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. To naprawdę dopiero dwa lata?!

    Życzę Wam, Tobie i Fotografowi, dalej świetnej zabawy i radości z prowadzenia Szafy!

    A na zdjęciu brakuje Ci tylko czarodziejskiej różdżki. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetne zdjęcie ;)
    i gratuluję tych dwóch lat ;]

    OdpowiedzUsuń
  78. Niech sie kreci! Gratulacje i teraz bez wazeliny, to najlepsze Twoje zdjecie! Radosc zycia robi wiecej niz najwieksi fotografowie i najbardziej profesionalne sesje, bez dwoch zdan.

    Przesylam szafiarski uscisk gratulacyjny! (z zachowaniem banki w calosci :))

    ps. Sorry za nieskladnosc i brak polskich znakow ale z biura nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetnie wyglądasz , tak świeżo i radośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo mi sie twoj blog podoba!! Super ciuchy!!!
    pozdrowienia
    Devon (devonswelt.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja Trolla nigdy nie omijam, kupiłam tam świetną czerwoną i białą bluzeczkę właśnie z tej "paryskiej" kolekcji, mają tam ciuchy ładne i dobrej jakości moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  82. Piekne zdjęcie:)hmm... nie bede już pisać o tym, że to właśnie dzieki Twojemu blogowi stałam się szafiarka:)

    OdpowiedzUsuń
  83. nie komentowałam nigdy Twojego bloga, ale z racji iż sama założyłam swojego ( co prawda nie o street fashion, ale o fotografii ; ) ) wypadałoby się ujawnić, co nie?
    Lubię tutaj zaglądać, więc życzę Tobie jeszcze wielu, wielu lat blogowania i zaskakiwania nas swoimi zestawieniami! ; )

    OdpowiedzUsuń
  84. Oby jak najwięcej tak "uśmiechniętych" wpisów!
    Często tu zaglądam, dopiero teraz postanowiłam się w końcu ujawnić. Piękny melonik!
    Pozdrawiam, Pola.

    OdpowiedzUsuń
  85. Strasznie fajnie,Bardzo mi się podoba.Gratuluję urodzin.Oglądam Cię od początku.Czasami krytykuję,czasami chwalę,ale ogólnie zagladam często i strasznie lubię Twój blog.Powodzenia i wszystkiego najlepszego.

    Barnapapa

    OdpowiedzUsuń
  86. Ciesze sie ze to juz 2 lata, bo dajesz ludziom mnostwo inspiracji! A do tego jestes taka sympatyczna w realu ;)

    Zycze duzo inspiracji i niech wzrasta liczba tych ktorzy czaja cza-cze ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratulacje!
    Niesamowite, że już tyle czasu Cię odwiedzam!
    A co do chwilowych wątpliwości, czy dalej prowadzić bloga - mało jest związków bez chwilowych rozstań.;)
    Pozdrawiam i informuję, że pozwoliłam sobie Ciebie zalinkować. Mam nadzieję, że nie dostanę za to po uszach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Droga Ryfko ;) Potrzebuję Twojej pomocy!
    Otóż, chcę zamówić parę rzeczy ze strony Asos.com, tylko mam mały problem. Czytałam, że do Polski nie wysyłają zamówień. A Ty jak zamówiłaś swoje kalosze? Czekam na odpowiedź.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. @ Emily: Wysyłają, wysyłają. Jestem na to żywym dowodem :) Tylko wysyłka trochę droga (o ile dobrze pamiętam, 16 funtów). Najlepiej zmówić się z koleżankami i zamawiać hurtowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. podoba mi się ten zestaw, a sukienka rzeczywiście genialna ;>
    Kurczę, fajnie tak być pierwszą polską szafiarką, to jest kabyś była naszą taką przewodniczką po drogach mody, mędrcem narodu etc ;D
    [www.kot-w-kaloszach.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja jak zwykle w takich przypadkach: z małym poślizgiem, ale jak najbardziej od serca... KONGRATULEJSZYN!! Z okazji blogowych urodzin życzę Ci głownie tego, żeby Ci się chciało chcieć i mogło móc. A o resztę to już się zatroszczymy my: czytelnicy, oglądacze, podglądacze (!!?), podziwiacze i uwielbiacze najwspanialszej na całym świecie, i w Ameryce, i w kosmosie Ryfki.
    I jeszcze takie ogólne 'wszystkiego miłego' z okazji wtorku, a co!

    OdpowiedzUsuń
  92. Prześliczna sukienka i kapelusz:) - zjem ten zestaw w całości.

    OdpowiedzUsuń
  93. gratuluję bloga, podziwiam za wytrwałość i różnorodność w notkach i stylizacjach. Twój blog nigdy nudzi!
    paula

    OdpowiedzUsuń
  94. Życzę Ci abyś pisała dla nas jeszcze długo i miała do tego wszystkiego nerwy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Łezka się w oku kręci... Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. no to wszystnajszego dla bloga, właścicielki i fotografa ;)

    a, i zdjęcie w podskoku jest super!

    OdpowiedzUsuń
  97. Ha! a ja Ciebie dzisiaj widziałam w Chimerze (stolik obok);-] Śledzę bloga bo kocham modę, nie przypuszczałam że spotkam Sztywniarę osobiście:)

    OdpowiedzUsuń
  98. 100 lat raz jeszcze wznosimy z Villkiem toast za Twoją Szafę!

    OdpowiedzUsuń
  99. @ Paula: To Twój współbiesiadnik mnie zaczepił? Do tej pory jestem w szoku. Ale jak najbardziej pozytywnym :)
    @ Styledigger: No, no, mam nadzieję, że kubusiem albo innym soczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  100. Tak to on:) Przyznał się później oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  101. zdjecie mowi samo za siebie;)
    to naprawde daje Ci radosc;)

    OdpowiedzUsuń
  102. szczerze mowiac jakies 60 procent ubran ktore tutaj prezentujesz jest zenujace, ale plus dla ciebie za odwage zeby tak z domu wyjsc, a pingle Allena wygladaja dobrze tylko na Allenie i uwazam temat za zamkniety

    OdpowiedzUsuń
  103. @ Oliwka: Wracam, wracam, ale dopiero pod koniec przyszłego tygodnia, bo mam teraz trochę innych spraw.
    @ Anonim: No to za te nieżenujące 40! ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. To, ile razy zjadło mi ten komentarz to jeden Pambuk wie :P
    Genijalne zdjęcie, kobieto! :)
    100 lat.

    OdpowiedzUsuń
  105. kurczaczki! paryski wzór *wzrok pełen zazdrości*

    miły ten twój blogasek.
    pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  106. śliczna sukienka :) Jutro wybieram się na małe zakupy i jestem ciekawa czy znajdę coś interesującego na wyprzedażach :D A fotka super ... I oby dalej się kręciło!

    OdpowiedzUsuń
  107. oh my god, i love your outfit, i love your hat... ahhhhh (L)(L)(L)

    OdpowiedzUsuń
  108. Witaj! Mój blog dopiero raczkuje, tym bardziej chcę Ci pogratulować...! 2 lata to szmat (hehe) czasu :) Niestety ja mam gorzej z moim fotografem - mężem, bo on niechętnie robi zdjęcia a jeszcze niechętniej patrzy na moją szafę... No tak, jak się wydaje własną wypłatę w 2 dni a 90%zakupionych rzeczy to ciuchy... wcale się nie dziwie, że się wkurza! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, chętnie usłyszę kilka słów porad (lub krytyki ;) doświadczonej szafiarki... :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Zapomniałam dopisać, a raczej zapytać czy mogę Cię zalinkować u siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  110. I love your style so so much !!!

    OdpowiedzUsuń
  111. ładny melonik,ładny zestaw. Ja z moim fotografem mam gorzej, Maciej sam prowadzi swojego bloga-muzycznego więc nie chce mu się robić mi zdjęć, zresztą nigdy nie ubierałam się specjalnie do sesji- zdjęcia robię kiedy np. gdzieś wychodzimy. Maciej zupełnie nie potrafił robić zdjęć ale po moich wskazówkach od 4 lat jest mały progres :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  112. I niech się kręci jak najdłużej! Zestaw bardzo mi się podoba! Ech ten melonik...

    OdpowiedzUsuń
  113. hallo:) tesknimy za nowymi postami:(

    OdpowiedzUsuń
  114. Jestem pod wrażeniem tej stylizacji. Taka energia od ciebie bije. Ten zestaw pokazuje ciebie. Już jakiś czas obserwuję twój blog. Lecz dopiero teraz zdecydowałąm sie na swój więc zapraszam do mnie w wolnej chwili... Po mału na nim "raczkuje". z pozdrowieniami Balaclava
    www.balaclava.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. ojjj chyba niektórzy blogerzy wchodzą tu cześciej niż właścicielka bloga. :(

    OdpowiedzUsuń
  116. To się nazywa OBIBOCTWO, Ryfko!

    OdpowiedzUsuń
  117. sto lat dla szafy ;*
    czy ty i Ryfka z puszka.pl to ta sama osoba? pyszne przepisy ;)
    Saba

    OdpowiedzUsuń
  118. Fotograf obiecał, że jutro już na pewno będzie miał dla mnie czas. Zobaczymy :)

    @Saba: Nie, Ryfka z Puszki to nie ja (chociaż brzmi to bosko!).

    OdpowiedzUsuń
  119. Nie no sory ale nie mogłam sie powstrzymac! "Ryfka z Puszki"? :D Jak nazwa konserwy turystycznej. Jak sie zastanowić konserta-sztywniara? Cos w tym jest ;P

    Uwielbiam tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. Coś powoli się kręci...

    OdpowiedzUsuń
  121. ryfka zlituj sie....... kiedy nowy wpis??

    OdpowiedzUsuń
  122. spokojnie, spokojnie, Ryfka na pewno szykuje coś super i potrzebuje na to sporo czasu... :)Zgadza się? :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Śliczne zdjęcie! Fajna stylizacja, boska zieleń w tle i uśmiech na twarzy- super!

    OdpowiedzUsuń
  124. Musiałam przejechać ponad 3000 km, żeby móc wreszcie zostawić komentarz:)
    Ryfko, przyjmij późne, ale jak najszczersze gratulacje! To Wasze (Twoje i Dzióbkowe) dziecko jest niezwykle udane.
    Kibicowałam Ci od początku i jestem z Ciebie baaardzo dumna.
    Uwielbiam również czytać Twoje notki, więc nawet jeśli nie masz zestawów do wklejenia, to może po prostu popisz nam tu trochę, co?
    A Twoją wielkość najbardziej widać w reakcjach na komentarze. Reasumując, czapki z głów i najlepszego na koleny rok!

    OdpowiedzUsuń
  125. Aisogu, nieważne, z opóźnieniem czy nie, dobra wazelinka nigdy się nie przeterminowuje ;) Zwłaszcza od Matki Chrzestnej Szafy (dla niezorientowanych: Aisog to autorka pierwszego komentarza w historii tego bloga!). Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że nadal do mnie zaglądasz :) No i cały czas liczę, że Twój ekshibicjonizm jeszcze się uaktywni i będę miała okazję znowu Cię poczytać (swoją drogą, twardzielka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Wspaniale wyszłaś na tym zdjęciu.
    Paryski wzór (zazdrość?).
    No Troll to sklep po którym bym się tego najmniej spodziewała, szczególnie po tych ostatnich błyszcząco-cekinowych ostatnich kolekcjach...

    OdpowiedzUsuń
  127. "Nieznośna lekkość bytu", Sabina :)

    Bapcia

    OdpowiedzUsuń
  128. Cała stylizacja godna podziwu :) Bardzo podoba mi się sukienka i kapelo...Już nie wspomnę o całym zdjęciu, które jest naprawdę udane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).