22 maja 2009

Już jest! DILEMMAS - najbardziej szafiarski z magazynów

Nadszedł wreszcie szumnie zapowiadany i dłuuugo oczekiwany dzień. Od dziś w sieci dostępny jest (zupełnie za darmo!) zerowy numer nowego partyzanckiego magazynu modowego - DILEMMAS! Dilemmatką, czyli pomysłodawczynią, lokomotywą całego przedsięwzięcia, a jak niejednokrotnie dowiodła, również cudotwórczynią, jest Ewa Kosz - autorka bloga Kostki cukru.

W powstaniu magazynu pomagało wiele osób, nie tylko szafiarek, chociaż trzeba przyznać, że stężenie tych ostatnich na stronę jest niespotykanie wysokie. Szafiarki w Dilemmasie piszą, redagują, stylizują, pozują i fotografują. Jestem pewna, że wielbiciele blogów modowych będą mieli niezłą wyżerkę.




28 komentarzy:

  1. A ja tak się zastanawiałam co to za różowe futro które ma być dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, that looks so good. i hope it will be available in print someday.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam,na czytanie będzie czas wieczorem,ale od razu powiem Ci,że na fotce wyglądasz po prostu bosko(sesja z TS niech się schowa).

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Anuszka: Z tą boskością to bym nie przesadzała, ale mam sporo świetnych fotek i niedługo na pewno się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się bez bicia, ja - niedoświadczone, młode dziewczę, gdy spojrzałam na zdjęcie w Dilemmas i przeczytałam podpis JOANNA, to nic nie przyszło mi do głowy. Dopiero po chwili, po ponownym spojrzeniu na zdjęcie uświadomiłam sobie, że to Ty, Ryfko. Na Tym zdjęciu Cię po prostu nie poznałam! Muszę powiedzieć, że wyszłaś inaczej, co wcale nie oznacza gorzej. Zgadzam się z Anuszką - wyglądasz bosko. (;
    Trzynastoletnie szafiarki, mówisz? A z czym to się je? Jakoś nie wyobrażam sobie szaf szóstoklasistek. (;
    Wiedźma.Karina

    OdpowiedzUsuń
  6. Polski VOGUE ruszył :) Już nie trzeba tego od Anny Wintour jest swoje dobre polskie Dilemmas Magazine, teraz czekać tylko jak pojawi się w sklepach ;)) Swoją drogą Ciociu Ryfko pięknie wyszłaś na zdjęciu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. na Twoim miejscu wpadłabym w samozachwyt. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja! chętnie bym kupiła papierowe wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja Fotka w DM genialna.I rzeczywiście inna na niej jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  10. No,no...Gratuluję dziewczyny:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna robota, drogie Panie :-)
    Mam nadzieję, że czas oczekiwania na drugi numer będzie krótszy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za przypomnienie o Festiwalu Zupy,bobym znowu zapomniała!A teraz zasiadam do czytania DM

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny magazyn. Czy to będzie miesiecznik, kwartalnik czy jakiś tam? Nie wiem czy czytać od razu czy rozlożyć sobie na raty...
    Pozdrawiam
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  14. @ Łucja: Z tego, co mi wiadomo, docelowo ma to być miesięcznik, ale najlepiej pytać Ewę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszłaś na tym zdjęciu w Dilemmas nieziemsko! i piękna sukienka z tym paskiem.. zakochałam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!WOW!WOW!
    aż by się Ciebie zjadło śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ryfka pokaż reszte fotek!

    OdpowiedzUsuń
  18. i w końcu wiem czym sie zajmujesz:);p

    OdpowiedzUsuń
  19. Szafiarkowa sesja to chyba największa perełka całego numeru. Każda z Was promienieje, i aż się chcę zobaczyć więcej, tak więc podpisuję się pod prośbą Baglady ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ryfko, wyglądasz prześlicznie, cóz za czarujący uśmiech :) i fajna stylizacja z opaską i w tej sukience, nie moge się nawzdychać z wrażenia, jakie te dziewczyny w Dilemmas ładne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł, pismo rewelacyjne, tylko technicznie kiepskawo - czyta się fatalnie, wszystko się przesuwa a to wkurza.

    Tessa

    OdpowiedzUsuń
  22. A więc tłumaczka :) Obstawiałam jeszcze socjolożkę! Sukienka przeboska!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz na zdjęciu, i rzeczywiście byłoby super gdyby było papierowe wydanie!
    honey 56

    OdpowiedzUsuń
  24. baaaaardzo mi sie ten numer podoba. nie spodziewalam sie, ze bedzie tak dobry!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dłuższego czasu śledzę szafiarskie blogi, ale jakoś nie odważyłam sie do tej pory komentować. Tym razem jednak nie mogę się powstrzymać :)przeczytałam od deski do deski jednym tchem. Super - warto było czekać! Zaskoczył mnie profesjonalny wygląd i świetne zdjęcia. A tobie Ryfko bardzo ładnie w takim delikatnym makijażu - świetne zdjęcie.
    pozdrawiam i czekam na jeszcze
    Marta M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Doskonale wyglądasz na tych zdjęciach! Zazdroszczę sesji:)
    (załozyłam bloga:P)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje, magazyn jest bardzo udany, dobrze też złożony, zdjęcia znakomite, tylko jak to czytać wygodnie? Jakoś nie panuję nad techniką i ciągle mi a to tekst się powiększa, a to ucieka. Chyba jestem staromodna i wolę papier. Albo jakiś inny program do czytania.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).