5 grudnia 2021

Prezentownik 2021

2021

No siema, co tam? :) Blog od dwóch lat leży odłogiem, bo tyle się produkuję na Instagramie, że na inne media nie starcza czasu (nawet Facebooka porzuciłam), ale przecież nie mogę w grudniu nie opublikować mojego świątecznego prezentownika ;) Chociaż dla mnie on jest bardziej całoroczny, bo sama korzystam z tych zestawień nie tylko w okolicach Gwiazdki (i wiem, że Wy też). 

Pomysły zbierałam na tajnej tablicy na Pintereście przez cały rok, ale wykorzystałam też kilka propozycji podesłanych przez Was w mojej instagramowej sondzie (dzięki!). Oczywiście możecie w komentarzach wpisywać kolejne - może załapią się do przyszłorocznej edycji?

W tym roku, żeby Wam ułatwić sprawę, przy każdym produkcie jest jego cena (chociaż ceny mogą się oczywiście zmieniać). Myślę, że kolejny raz udało mi się nie zatracić kontaktu z rzeczywistością, bo ceny połowy rzeczy nie przekraczają 69 zł.

Jak zawsze w opisach znajdzie się jakiś rabat :) Zaznaczam też, że niektóre linki to linki afiliacyjne, czyli jeśli coś kupicie, przechodząc przez mój link, to ja dostanę od sklepu kilka złotych prowizji (jednocześnie niczego to nie zmienia w cenie zakupu dla Was). 

Wszystkie rzeczy z tegorocznego prezentownika, które posiadam (czyli mniej więcej połowę), pokazałam dokładniej na zapisanym lajwie na Instagramie. Polecam zajrzeć, bo wiele przedmiotów bardzo zyskuje przy demonstracji a la Telezakupy Mango ;) (pokazuję tam np. narzutkę Kosmos na sobie, założoną na obie strony, prezentuję wymienne blachy opiekacza oraz zdradzam, co się kryje w Zeszycie kreatywnym Mroux). 

 No to jedziemy!


SZTUKA PRZEZ DUŻE I MAŁE "S"

W tej kategorii znajdziecie twórczość artystek i rękodzielniczek, ale też propozycje dla totalnych amatorek i amatorów szukających sposobu na kreatywne wyżycie się.

Arts and crafts  

1. plakat "Silent Night" / Aleksandra Morawiak (od 55 zł)

2. kolczyki koła XL Belamila - nie za duże, nie za małe, nie za grube, nie za cienkie, a do tego leciutkie; mam srebrne i noszę non stop (219 zł)

3. Zeszyt kreatywny / Mroux - przepięknie wydany zeszyt z kreatywnymi zadaniami do rysowania i uzupełniania dla każdego w wieku od 8 do 108 lat; ważne info dla osób, które boją się bazgrać w takich pięknych notatnikach: jest też wersja elektroniczna, która ma tę przewagę, że można sobie drukować zadania w dowolnej licznie egzemplarzy (papier: 69 zł, e-book 59 zł)

4. Coś pięknego / Kaja Muszak - książka do nauki podstaw haftu stworzona przez Kaję z IG naniewymiar_embroidery; jest też druga część dla bardziej zaawansowanych: Coś wyjątkowego (od 38 zł)

5. gumka do włosów Miss Liberte - uwielbiam ten niebieski wzór stworzony przez Aleksandrę Morawiak i oprócz gumki mam z nim też szlafroczek i spodnie (35 zł)

6. koronkowy kołnierzyk / Dom Sztuki Ludowej - ręczna robota! (70 zł)

7. i 8. talerze dekoracyjne Révolte - jestem zakochana w tych nieszablonowych wzorach, sama mam dwa (pupę i małpy); warto od razu zaopatrzyć się w uchwyt do powieszenia na ścianie (289 zł i 299 zł, ale są też np. kubeczki za 99 zł) {reklama}

9. talerzyk deserowy Cycuszki / Kurz - są różne kształty, jak to w życiu (59 zł)

10. zestaw do malowania po numerach "Gwiaździsta noc nad Rodanem" Van Gogha - to Wy podsunęłyście mi ten pomysł i na bank sama tego spróbuję; w zestawie płótno ze wzorem, pędzle, farby i lupa; jest mnóstwo wzorów do wyboru (47 zł)

11. kropkopis Clean Color Dot - pisak do robienia kropek! nie wiem, jak wcześniej mogłam żyć bez kropkopisów - są idealne do odfajkowywania zrobionych zadań z listy (14,90 zł sztuka, 49,90 zł komplet)

12. zakreślacz MildLiner - uwielbiam zaznaczać cytaty w książkach, ale zakreślacze zwykle mają okropne, jaskrawe kolory; te są inne: delikatne i przygaszone (komplet 5 sztuk - 39 zł)

13. Sztuka Craftu - kolejny pomysł podsunięty przez Was; magazyn dla fanek scrapbookingu; 64 strony ze wzorami do wykorzystania (36 zł)

14. narzutka Kosmos / Aurelia & Zwei Frauen - sama sobie niedawno sprawiłam z okazji Black Friday; przepiękna rzecz (wzór zaprojektowała Anna Rudak), w dodatku dwustronna (z drugiej strony gładki granat); jest też dostępna w dłuższej wersji; w ogóle polecam sklep dziewczyn, bo używają m.in. materiałów z drugiej ręki (370 zł)

 

 POZDROWIENIA Z POLSKI  

Czasy mamy takie porąbane, że dla odmiany chciałam się skupić w tej kategorii na pozytywach, ale czy bez soczystej "kurwy" i pytań o sens życia to nadal by była Polska? No właśnie.

Greetings from Poland  

1. Kalendarz Warszawski - tematem przewodnim w tym roku jest warszawski szyk; w kalendarzu są zdjęcia strojów sprzed lat (27 zł)

2. biżuteria Polish Food / Hetman - pierogi, uszka, oscypki, faworki, obwarzanki, rogale marcińskie i inne smakołyki; dostępne w srebrze lub złocie (od 90 zł)

3. puzzle z sałatką jarzynową / Pan tu nie stał - jest też papier do pakowania z tym samym wzorem; polecam zaglądać do działu Dla domu - jest tam sporo niedrogich gadżetów w stylu PRL

4. bombka Rosół / baubles.pl - polski ramen! w ogóle to, jakie oni w tym sklepie mają bombki, to jest jakiś szał; ja mam m.in. papier toaletowy, astronaut(k)ę, ziemniaka i cebulę (niestety, dwie ostatnie akurat wyprzedane); wszystkie dmuchane ustnie i malowane ręcznie w Polsce (75 zł)

5. dzbanek ze śląskim motywem / Gryfnie - są też inne naczynia z tym wzorem (69 zł)

6. kubek "Jak żyć?" / nadwyraz.com - pytanie, które zadaję sobie co drugi dzień (49,99 zł)

7. podstawki z motywami posadzek warszawskich - jest też wersja z mozaikami (39 zł)

8. Z naszej przyrody / Bohdan Dyakowski - wznowienie wydania z 1903 roku; książka zawiera opisy i piękne ryciny przedstawiające rodzimą faunę i florę (od 65 zł)

9. kubek z Manufaktury w Bolesławcu - ten ma 0,25 l, ale są różne pojemności i wzory (56 zł)

10. plakat Nikodema Pręgowskiego"Wisła wciąga" / kulturalnysklep.pl - polecam cały dział Plakaty - mnóstwo ciekawych (i tanich!) grafik z konkursów i akcji społecznych, które pewnie kojarzycie z przystanków autobusowych; UWAGA na długi czas oczekiwania na wysyłkę! opcja raczej na po świętach (30 zł)

11. mydło Sadza Soap - z węglem (30zł)

12. gra ArchiMemo - Modernizm w Gdyni 1926-39 - (55 zł)

13. plakat Przemka Dębowskiego "Zawsze, kurwa, coś" - no zawsze (130 zł)


 WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W DOMU NAJLEPIEJ

Widziałam ostatnio, jak ktoś w internecie z niedowierzaniem pytał: "Jak można siedzieć CAŁY DZIEŃ w domu?!" Na co ktoś inny odpowiedział: "Normalnie, mam tu wszystkie moje rzeczy, plus nie lubię ludzi". Na bank miał na myśli któreś z tych rzeczy:

 Stay at home  

1. Scrabble - nowa edycja; ja ogólnie nie lubię gier, ale to jest wyjątek; kupiliśmy niedawno i pykamy regularnie; chociaż zmiana kolorów pól specjalnych moim zdaniem średnio udana (od ok. 90 zł)

2. dzbanek Curve z zaparzaczem / ForLife - ile ja się naszukałam takiego dzbanka! musiał mieć zaparzacz i pojemność co najmniej litr; widzę, że wszędzie są teraz wyprzedane, ale udało mi się znaleźć w jednym sklepie (180 zł)

3. Ziemniak / Kasia i Zosia Pilitowskie - książka z przepisami z ziemniaków; w grze Wiedźmin jest taki dialog pomiędzy Geraltem a Talarem: "Jak żyjesz?" / "Jak stonka. Siedzę cicho, nie rzucam się w oczy i wpierdalam kartofle". Jeśli to nie jest definicja szczęścia, to ja nie wiem :D (od 29 zł)

4. Dlaczego się szczepimy? / Ewa Krawczyk - książka o szczepieniach (nie tylko tych na Covid), napisana przez specjalistkę w dziedzinie mikrobiologii lekarskiej i członkinię Międzynarodowego Towarzystwa Chorób Zakaźnych; plus ilustracje Andrzeja Rysuje; jest m.in. cały rozdział o tym, jak rozmawiać z przeciwnikami szczepień - jeśli ktoś jeszcze ma do tego cierpliwość (od 26 zł)

5. herbata z Muminkami / coffeedesk.pl - puszka potem przyda się na jakieś skarby (55 zł) {reklama}

6. termofor Zdrówko / Pan tu nie stał - z drugiej strony jest napis "Leżę, jestem na L4" (59 zł)

7. golarka do ubrań Philips - mimo, że to gwiazda instagramowego hasztaga #ciuchoweSPA, w zeszłym roku jej nie umieściłam, bo wydała mi się za mało "seksi" na prezent, no ale taka czarna wersja to przecież sam szyk! (49,99 zł)

8. opiekacz do kanapek Breville - wkłady są wyjmowane i można dokupić drugie, do gofrów i mieć dwa w jednym; do tego sprzęt ma dwustopniową regulację temperatury, fajny retro design i zajmuje mało miejsca, bo można go przechowywać w pionie (349 zł)

9. miska Hand&Bowl / Modus Design - z odciskiem dłoni i podwójnym dnem chroniącym przed poparzeniem (od 115 zł)

10. kalendarz Pani Swojego Czasu - kiedy na IG zapytałam o fajne kalandarze, ten znokautował konkurencję pod względem liczby poleceń; niestety, dla mnie format B5 trochę za duży (119 zł)

11. kalendarz Muji -  w tym roku zdecydowałam się na ten: najlepszy układ (tydzień po lewej, notatki po prawej), miesiąc z lotu ptaka, format A5 i brak tabelek, ozdobników i motywacyjnych hasełek (115 zł)

12. kubek NIE! kulturze zapierdolu / Lewacka Szmata - chwalenie się przepracowaniem jest passé; są też inne gadżety i ubrania z tym motywem (33 zł)

13. Warsztaty intymności dla par / Agnieszka Szeżyńska - no skoro już siedzimy w tym domu... ;) a poważnie, poprzednią książkę tej autorki chwaliła m.in. Kasia Koczułap, a to najlepsza możliwa rekomendacja (45 zł)


FLOWER POWER

Czy byłabym w stanie przygotować prezentownik bez żadnego przedmiotu z roślinnym motywem? Nigdy się tego nie dowiemy :D

  Plants

1. Rośliny wspólne - album ze zdjęciami z gdyńskich klatek schodowych (37 zł)

2. poduszka do medytacji Khulla - z łuskami gryki w środku (250 zł)

3. podpórka do roślin Visage / Plantastick - jest więcej ciekawych kształtów (od 40 zł)

4. kalendarz ścienny / Katarzyna Głowacka (89 zł)

5. naszyjnik Orska - motyw noska klonowego urzeka mnie od czasu, kiedy obejrzałam "Co w duszy gra" (polecam, tylko koniecznie przygotujcie chusteczki); w kolekcji Bery jest też więcej klonowych cudowności (360 zł)

6. kalendarz Rośliny domowe / Zielona Sowa - z rysunkami roślin domowych i poradami dotyczącymi ich pielęgnacji (39,99 zł)

7. zestaw kosmetyków / Creamy - świetne polsko-haitańskie, naturalne, wegańskie kosmetyki w szklanych opakowaniach, których używam regularnie od kilku lat (233 zł po rabacie) {reklama}

8. krem pod oczy Pequi Eye / Creamy - mój nowy ulubiony krem pod oczy - gęsty, mocno odżywczy i bardzo wydajny (93 zł po rabacie) {reklama}

9. Flower Bouquet Lego - w końcu bukiet, który nie więdnie! (od 190 zł) 

10. roślinny kalendarz na biurko / Dobre Kreski - jest też większy, na ścianę, z tymi samymi ilustracjami (49 zł)

11. mata do przesadzania roślin / Clap - co za genialny pomysł! podrzucony zresztą przez Was; rogi maty się spina i powstałe w ten sposób ścianki zapobiegają robieniu bałaganu, a po przesadzaniu całość można zrolować i zajmuje mało miejsca; są różne wymiary i kolory (od 65 zł)

 

TAJEMNICZY DON PEDRO POLECA 

Z premedytacją unikam w moich prezentownikach podziału na kategorie "dla niej" i "dla niego", bo wszystko może być dla każdego, w zależności od zainteresowań, osobowości, ekspresji itd., ale obstawiam, że jeśli szukacie prezentu dla faceta, to macie spore szanse znaleźć go tutaj.

For your man 

1. kalendarz zdzierak Typodarium - idealny prezent dla osoby zajmującej się grafiką, bo na każdy dzień jest inna czcionka / font / krój pisma (80 zł)

2. brelok BatBambak Maluch / Bambaki - jest dużo różnych fajnych stworków (m.in. Cthulhu) w różnych rozmiarach (39 zł)

3. plakat "Futbol" Jakuba Kamińskiego / szpeje. com (89 zł)

4. bombka piłka nożna / baubles.pl - dmuchana ustnie i malowana ręcznie w Polsce (35 zł)

5. czapka Kopyto - 100% wełny merino; dobrze chroni uszy i pasuje nawet na większe głowy (139 zł)

6. butelka termiczna MiiR / coffeedesk.pl - uwielbiam ją za ten wygodny uchwyt, ale będę sobie musiała chyba kupić drugą, bo ktoś mi podkrada (115 zł) {reklama}

7. figurka Dres / Natalia Magalska - słowiański przykuc w każdym polskim domu! UWAGA: figurki zamawia się z dużym wyprzedzeniem, więc na święta już nie zdążycie, ale warto mieć je w pamięci na inne okazje (210 zł)

8. koszulka sportowa z wełny merino / Zack Roman - to jest HIT!!! słuchajcie, ona nie dość, że oddycha (w przeciwieństwie do poliestru), to w dodatku w ogóle nie śmierdzi po treningu! nic a nic! tzn. czuć zapach mokrej wełny, ale potu w ogóle! wystarczy wysuszyć i można bez prania założyć na kolejny trening; czary! (249 zł)

9. Apple Watch Series 7 - jak dla mnie drogi gadżet z kategorii "nie rozumiem fenomenu", ale każdy, kto go ma wychwala pod niebiosa (2299 zł)

10. plecak Doughnut - jest bardzo lekki; ma 3 dojścia do głównej komory: przez to rolowanie na górze, suwak z przodu i suwak z boku; dodatkowo jest mała kieszonka z boku (359 zł)

11. skarpetki Happy Socks x Monty Python - tu z Ministerstwem Głupich Kroków, ale są też ze zdechłą papugą i innymi motywami (54 zł)

12. dzwonek Oi Luxe / Knog - dzwonek o dźwięku jak z bajki! serio, posłuchajcie tutaj (142,90 zł)


COŚ DOBREGO 

Jeśli macie tyle, że chcecie się podzielić z tymi, którzy mają mniej, albo wesprzeć szczytny cel, to podrzucam kilka zbiórek oraz produktów, z których zysk idzie na organizacje robiące dobro.

Spread the love

1. koszulka Miłość x Psie sucharki / Miłość nie wyklucza - robiąc zakupy w sklepie MNW, wspierasz walkę o równość w Polsce

2. krem Demonella / Fundacja Feminoteka - cały zysk ze sprzedaży produktów ze sklepu Feminoteki idzie na pomoc kobietom doświadczającym przemocy

3. Fundacja Ocalenie pomaga m.in. uchodźcom na granicy polsko-białoruskiej - warto ich wspierać!

4. plakat Tęczowa Polska / Ola Jasionowska - dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na Kampanię Przeciw Homofobii

5. Banki Żywności - weź udział w Świątecznej zbiórce żywności dla potrzebujących; możesz też kupić paczkę w ramach akcji Godne święta prowadzonej przez Bank Żywności SOS w Warszawie

6. Mali bracia ubogich - ufunduj wigilię dla starszej samotnej osoby


34 komentarze:

  1. Dzięki że znalazła Pani czas i chęci:) nie ukrywam że czekałam A tu taka miła niespodzianka na Mikołaja:) naprawdę podziwiam gust, inteligencję i umiejętność wyszukania pięknych i nietuzinkowych prezentów co wcale nie jest takie proste w dobie miliona sklepów przedmiotów rzeczy itd...A gdybyśmy się nie widzieli ;) to Wesołych Świąt!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no, tylko nie pani! ;) Dzięki, co roku przeklinam, ile przy tym jest roboty, ale jednocześnie mam mega satysfakcję, że fajnie wyszło :)

      Usuń
  2. Ale mi życie ratujesz tym prezentownikiem! Długo siedziałam nad prezentem dla ciotki, a ta biżuteria oscypkowa będzie idealna <3 Już na zaś - udanych, smacznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden prezent już zamówiony, a co najmniej jedną rzecz zapisuję na przyszłość. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne polecajki! Co roku coś u Ciebie znajduję, tym razem od razu zdecydowałam się na herbatę z Muminkami :)
    P.s. skoro odkurzyłaś bloga to może jest szansa na wpis o Portugalii? Bo chyba wspominałaś, że będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wpis miał być, ale jakoś długo nie było i stwierdziłam, że skoro już tyle czasu minęło, to może nie ma sensu? No ale mam stamrąd mnóstwo zdjęć, których nie wrzucałam na stories, właśnie dlatego, że planowałam wpis i nie chciałam dublować "kontentu". A szkoda, żeby się zmarnowały ;)

      Usuń
    2. Jest sens! No szkoda kontentu, ostatecznie jak często człowiek lata do Portugalii?!

      Usuń
    3. No dobra, chyba potrzebowałam się dowiedzieć, że ktoś w ogóle na to czeka :D Dzięki, trzeba się będzie spiąć!

      Usuń
    4. Też czekam! :)

      Usuń
    5. Czekamy!!! i dzięki za rabaty, zamówienie z Coffeedesku już do mnie jedzie - mama dostanie herbatę z Mamą Muminka :)

      Usuń
  5. Jeśli to Agata przeczytasz, to znaczy, że dostaniesz wkrótce memo z Gdynią! Sztywniaro, świetny prezentownik, jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkret! Na to czekałam, tego potrzebowalam. Znalazłam prezent dla mojej kapryśnej siostry 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze kurwa coś <3

    Na Twoje prezentowniki czekam jak na same święta :D Nawet jeśli nic z tych rzeczy nie kupię, ani sobie ani komuś innego (choć przeważnie jednak coś kupuję), to i tak uwielbiam to przeglądać. To taki internetowy window shopping trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper, długo kazałaś na siebie czekać. Pomysły rewelacyjne.
    pisz częściej, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentownik jak zawsze pełen rzeczy o których nie miałam pojęcia, a teraz muszę mieć :D Jedyne co mam już od 3 lat to wełnianą czapkę Kopyto i baaardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulki Zack Roman nie polecam. Kupiłam mężowi. Po wielu dniach noszenia wymagała niestety wyprania. Prałam zgodnie ze sztuką tak jak najdelikatniejsze kaszmiry, wykręcałam zawiniętą w ręcznik, suszyłam na płasko... Przykra niespodzianka, w koszulce skręciły się szwy. 😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż poszłam sprawdzić. Faktycznie u mojego chłopaka też szwy lekko skręcone (była prana kilka razy w pralce, w programie do wełny). Ale szczerze mówiąc, chyba nie miałam nigdy koszulki, w której szwy byłby idealnie prosto, więc chyba tego już nawet nie oczekuję. Oczywiście czasem to skręcenie jest takie, że ciuch zamienia się w szmatę, ale to nie te przypadek. Koszulka nadal wygląda świetnie, nie zmechaciła się i nie rozciągnęła, a jest używana 3 razy w tygodniu od kilku miesięcy. Jak dla mnie nadal zakup godny polecenia.

      Usuń
  11. Dziękujemy za polecenie naszych podstawek! :) Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje prezentowniki! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurz Ceramika <3 co prawda talerze Cycuszki się na razie skończyły, ale zamówiłem inny model, też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły, na pewno skorzystam. Doceniam bardzo kawał włożonej tu pracy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie dzięki, właśnie kupiłam herbaty Mumuników i przy okazji kubek i butelkę termiczne w Coffee Desk, a od 2 tygodni zastanawiałam się, co wybrać na prezenty świąteczne dla rodziców, którzy niczego nie potrzebują i nie lubią nowości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Sztywniaro,
    zamówiłam narzutkę "Kosmos". Dziękuję i za pokazanie jej podczas lajwa, i za info o kodzie rabatowym. Wahałam się od czasu lajwa, czy ją kupić. Pozostało mi tylko przełamanie mojego oporu przed zrobieniem takowego prezentu sobie samej (nad czym pracuję) i narzutka już (prawie) moja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja początkowo planowałam zażyczyć ją sobie jako prezent na urodziny w lutym. Ale jednak nie mogłam tka długo czekać :D Mam nadzieję, że będziesz zadowolona!

      Usuń
  17. Dzięki za inspirujący prezentownik.Przyda się nie tylko na prezenty. I bardzo miło, że wspierasz także inicjatywy pomagające uchodźcom na granicy. Osobiście staram się pomagać na granicy i miło, że ktoś pamięta o nich.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentownik jak zawsze wyśmienity!

    Chciałam tylko sprostać, że w coffesesk jest 25 zł zniżki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ten podział na prezenty. Może golarka do ubrań nie jest sexy ale ja też zamówiłam tylko innej firmy ;) a z drugiej strony golarka do nosa jest sexy? a kupujemy mężczyznom i się nie obrażają chyba? ja ogólnie mam dystans i zdystansowaną rodzinkę. Kupujemy sobie kremy przeciwzmarszczkowe "masło czarownicy" (tzn Tremella firmy Instytut Efektima) i nikt się nie obraża. Nazwa jak nazwa, ale skoro działa super na cerę to za co tu się obrazić?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za prezentownik, chociaż nie polecam Zuty, zamówiłam tam obraz od razu jak wleciał prezentownik i nadal mi go nie wysłali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, to słabo :( A kontaktowałaś się z nimi? Jest jakiś problem? Obraz jest niedostępny? W sumie teraz szukam informacji na stronie i nie podają nigdzie czasu wysyłki - dziwne :/

      Usuń
  21. Dzięki za prezentownik. Skorzystam na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  22. Również bardzo lubię Twoje prezentowniki :-) Co prawda ten przejrzałam dopiero w styczniu ale dokonałam wyjątkowo impulsywnego zakupu (jak na mnie, jedynie pół godziny namysłu) i pomimo, że mamy połowę stycznia, już wiem, że golarka do ubrań to #zakuproku2022 :D Jak mogłam bez niej żyć?! W ciągu kilku dni ogarnęłam chyba już wszystkie zmechacone swetry, spodnie, bluzy, szaliki, skarpetki, czapki. Został tylko koc :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).