29 maja 2010

Powrót do przeszłości

Dziś mała wycieczka do prapoczątków mojego szafowania. Odgrzebałam sukienkę, którą chwaliłam się 3 lata temu (zdjęcie archiwalne, nie śmiać się) - jeszcze na gazetowym forum Moda, bo pomysł na bloga dopiero zaczynał kiełkować. Od tamtego czasu wisiała smętnie w szafie, aż ostatnio, natchniona wysypem słynnych kocich sukienek z Zary (o nieco podobnym fasonie i kolorze), postanowiłam ją skrócić. Dół nie był obrębiony, więc wystarczyło ciachnąć nożyczkami. Czerwone ramiączka (które od początku budziły we mnie ambiwalentne uczucia) zamieniłam na czarne (docelowo chcę kupić granatowe) i tym sposobem kiecka wróciła do obiegu. Zdecydowanie należy bardziej do wygodnych niż ładnych, ale myślę, że tworzy dobre tło dla mojego nowego, absolutnie przecudownego, koronkowego szaliczka.


sukienka - Sisley (stara, ale jara)
koronkowy szal - A&E Vintage Store
narzutka - Camaieu
legginsy - Bershka
kozaki - Bronx (Butyk.pl)
torba - Ochnik

85 komentarzy:

  1. Blipowa chwalipięto, ja zachwycam się szaliczkiem, odkąd się nim pochwaliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej teraz wylada duzo duzo lepiej!:) Ja niestety nie posiadam takich skarbow.. :(
    W ogole uwielbiam Twoje pomysly na stylizacje :)
    Zapraszam do siebie.. :) pomalu sie wkrecam w Wasz szafiarski swiat :) milo byloby uslyszec opinie od Ciebie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. umarłam na widok szaliczka. Teraz już wiem kto mi go zwinął sprzed nosa ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. O, skrócona sukienka zyskała na urodzie :). Prosty i ładny zestaw, rzeczywiście obłędny szaliczek wymagał neutralnego tła.
    Mam mieszane uczucia co do kozaków - z jednej strony bardzo tu pasują z drugiej - mamy koniec maja, niechże już przyjdą te upały... Uwolnić nogi z okowów rajstop/pończoch, a stopom dać sandały! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski ten szalik. Były jakiś czas temu podobne w Kappahl , no ale ten bije je na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, śliczna.
    Szepnął wilk śliniąc się na widok szaliczka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam Cię w tym szaliczku już na facebooku i tylko czekałam aż pojawi się na blogu! Uroczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie wyglądasz!!!dawno mi sie tak nie podobałas jak dzis, piekny kolor sukienki

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście ta wersja sukienki wygląda lepiej :) szaliczek przesłodki! no i bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze!

    www.kot-wariat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twój styl.

    Niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szaliczek jest bajerancki i fajnie rozjaśnia cały strój. I kozaki dobrze się zgrały z resztą. Ryfka rullllezzzzz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi się wszystko podoba - od szaliczka (nie znoszę Cię za to, że mnie ubiegłaś!) przez legginsy (fajnie się marszczą, serio!), po buty (właśnie uznałam, że muszę je mieć!). PS czy ten szalik ma jakąś metkę z nazwą firmy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny szalik :)

    A co do wysypu kotów, to przeraża mnie ta cała sieciówkowa papka. Do samej w sobie sukienki, nie mam zastrzeżeń, nawet mi się podoba, ale to że nosi ją pół globu, mnie przytłacza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jacie. jak wchodzę na szafy z innego kontynentu widzę koty, koty i koty. Sukienka nawet fajna, ale bez tego "łał".

    OdpowiedzUsuń
  15. Po skróceniu i w tym zestawieniu całkiem inaczej wygląda ta sukienka, bardzo mi się podoba, w dodatku ten szalik, pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wycieczka do prapoczątków wyszła rewelacyjnie. Szafa otwarta i namiętnie odwiedzana już od tylu lat jest godna podziwu, biorąc pod uwagę błyskawicznie i licznie powstające szafy. Cytując naszych niezawodnych komentatorów sportowych: "To jest ta umiejętność przyjęcia piłki z rywalem na plecach." ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż obejrzałam całą Twoją galerię i w końcu (!) zobaczyłam sławną sukienkę weselną :). A ta granatowa cudo, szkoda że sprzed 3 lat. Jak Ci się znudzi, a ja schudnę 15 kg to się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. -> WER.: Na tej imprezie byłam dokładnie w tym samym stroju :)
    -> Pani Mruk: A właśnie, miałam Ci przecież napisać! Niestety, nie było żadnej metki :(
    -> Nutmeg: Padłam (na murawę) :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalik, rozumiem (sama kupilam sobie w tym tygodniu piecdziesiaty). A, teraz na powaznie.
    Sukienka zyskala na plus, super dlugosc i zdecydowanie ladnie Ci w ciemnym z "bialym kolnierzykiem". Strach mnie jednak przelecial otwierajac dzisiaj Twojego bloga, (widzialam tekst i pol zdjecia), czy Ryfka znow ubrala te cizmy??? Kozaki sa tu o niebo lepsze, ale kup "se" prosze mokasyny. Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. no tak szaliczek gra tu zdecydowanie pierwsze skrzypce /lub gitarę :)ale sukienusia tez niczego sobie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Szalik chyba najbardziej rzuca mi się w oczy. A całość świetnie ze sobą współgra. Wspaniałe wyczucie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw :)podoba się mi ten szalik

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka ma wspaniały kolor! Szaliczek jest absolutnym hitem! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szaliczek naprawdę jest cudny!!!
    całość bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka zyskałą drugie życie. Bardzo mi się podoba....i ten szaliczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę Ryfko droga, że "okiwałaś" ( żeby pozostać przy nomenklaturze futbolowej :))
    nie tylko mnie z tego szaliczka :P
    1:0 dla Ryfki...
    fiolka

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie, dzisiaj mnie zainspirowałaś. Nie chodzi mi tylko o szaliczek (piękny)- te kolory tak ładnie ze sobą wyglądają, że chyba poszukam sobie czegoś w odcieniu Twojej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka dosyć ciekawa, ale tan narzytka mi tu niepasuję

    zapraszam do sie

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeden z fajniejszych zestawów jakie tutaj widziałam ;) Bardzo podoba mi się glęboki kolor sukienki i kontrastujący z nim koronkowy delikatny szaliczek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ajajajajaj zakochalam się w szaliczku! <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi się ta sukienka bardzo podoba i kolor i krój i fajnie wygląda ze swetrem i szaliczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie to dobrałaś :)
    ty też jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super buty!! uwielbiam frędzle, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny szal ;> widziałam trochę podobny w RI i prawie go nie kupiłam, chyba teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. to się nazywa zrobić COŚ z niczego! :)i wcale się nie śmieję, absolutnie nie!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. szal jest przecudny! sukienki w ogóle nie zauważa, zdecydowanie szal, szal, szal!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna ta sukienka, Z czerwonymi ramiączkami wyglądała niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. skrócona kieca wygląda świetnie.pięknie Ci w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wygląda sukienka po przeróbce :D i szalik cudny!

    OdpowiedzUsuń
  40. A ten szaliczek to nie bieżnik? :p

    OdpowiedzUsuń
  41. a moim zdaniem sukienka jest bardzo ładna i wyglądasz tak jakoś bardziej " nowocześnie " niż zazwyczaj:)

    OdpowiedzUsuń
  42. no szaliczek jest po prostu cudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja na lata 30!
    Bez sweterka, możesz spokojnie popijać pina coledę, i to z rumem (;
    zmieniając wcześniej obuwie, ale to w następnym – może – odcinku pt. „Back to the Futere” :D

    OdpowiedzUsuń
  44. -> Anonim z 23.00: Nie deprecjonuj mojego szaliczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. No właśnie czekałam na to ostatnie zdanie. Bo szaliczek jest arcy ultra cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jest w tym zestawie coś co nie pozwala odwrócić wzroku:)

    OdpowiedzUsuń
  47. HA! Wczoraj na Camden oglądałam mnóstwo identycznych szaliczków, nie wiedziałam,czy je chcę bo 12 funtow piechotą nie chodzi. Całe szczęści,że nie kupiłam, byłabym porażkową zgapiarą :)

    OdpowiedzUsuń
  48. no tak, muszę przyznać Ci rację... ta sukienka nie jest ładna... jest BARDZO ładna :) i faktycznie stanowi świetne tło dla szalika

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam niemal identyczny szalik z KappAhla - z zeszłorocznej kolekcji Vintage Stories - i już kilka osób pytało mnie, czy przypadkiem serwetki na szyi nie noszę ;>.

    OdpowiedzUsuń
  50. sorry, ale sukienka sprzed lat wrażenia nie robi na mnie żadnego ;) za to tutaj! kurka, czy to ekspozycja (kolor bajka!), czy kapitalne towarzystwo, wyglądasz w niej świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, lecisz do Barcelony.? Ale Ci dobrze... ;-) I nie mów, że w sprawach szafiarskich, bo pęknę z zazdrości.! ;-p
    DVC

    OdpowiedzUsuń
  52. -> DVC: Nie no, tak dobrze to nie ma :) Wyjazd jak najbardziej prywatny. I skoro się nim już podnieciłam i pochwaliłam, to pewnie jak zwykle u mnie - nie dojdzie do skutku ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ryfko, zamszową(?), dużą jasno-karmelową torbę z frędzlami widziałam ostatnio w Housie:) Ogólnie nie lubię tego sklepu, ale facebook rozdawał kupony rabatowe do tego sklepu, więc żal było nie skorzystać:) Teraz znowu ogłoszona jest promocja i to akurat na dodatki!:) Wystarczy "polubić" Housa na fb: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=12803458&id=211534825393 :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wow!! świetnie wyglądasz w zwiazanych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Telepatia. Mam w szafie sukienkę z tego samego "rzutu", w tym samym kolorze, pewnie nawet z tego samego materiału. Miała asymetryczny dół, ale wyrównałam. Sama. I też nie trzeba było obszywać.
    Ale w takim wydaniu jeszcze nie próbowałam. "Z kont" taka narzutka? A, już wiem. Hihiihihi ;) (czerwcowa głupawka, Pani wybaczy!)

    OdpowiedzUsuń
  56. cudowne! A propos to widziałam spódniczkę z frędzlami ale to nie to samo... http://www.decobazaar.com/produkt-fredzle-214627.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Szaliczek przepiękny, ale czemu na stronie A&E Vintage Store nie ma o nim śladu? Nie pierwszy raz się z tym spotykam i dlatego piszę(no i zazdroszczę szalika!:). Twoja kreacja Ryfko jak zawsze inspirująca i fajna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. -> Nina: Dzięki za cynk! Muszę się tam przejść :)
    -> Ozzy: Boska ta spódnica! Szkoda, że 65 cm w pasie to mam tylko na wdechu :(
    -> English Teacher: Tam są rzeczy w pojedynczych egzemplarzach, więc jak ktoś kupi, to koniec. A ślad jest tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny szal! Gratuluję i zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. świtnie wyglądasz! można by powiedzieć, że rockowo ale ten szalik to świetnie przełamuje!

    OdpowiedzUsuń
  61. Zobacz tu:
    http://www.allegro.pl/item1066751338_kamizelka_kowbojska_zamsz_fredzle_rozm_40_braz.html
    pozdrawiam- fiolka

    OdpowiedzUsuń
  62. http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/988385,2,13,moje-kartki-2006.html dalej robisz kartki? haha

    OdpowiedzUsuń
  63. http://www.obrazki.jeja.pl/101,dlaczego-ally-jest-panna.html

    Może już widziałaś, tak jakoś mi się przypomniało.

    OdpowiedzUsuń
  64. Szalik jest świetny, aczkolwiek ja bym Ci taki za 6 znalazła :) A sukienka ZDECYDOWANIE zyskała dzięki jej skróceniu. Oburzający jest jedynie fakt, że w czerwcu kozaki nosisz, ale winna jest tu inna rozkapryszona kobita.

    Coś szalejesz ostatnio ze zdjęciami, tu rozmazane ładnie tło, teraz kolory takie ładne. TO przypadek czy nowy aparat?

    OdpowiedzUsuń
  65. http://www.papuza.pl/index.php?strona=prezentacja&kategoria=sukienki&tresc=461
    http://www.papuza.pl/index.php?strona=prezentacja&kategoria=sukienki&tresc=465

    Mogą ci się podobać :)
    Bardzo cię podziwiam. Zamierzam pójść w twe ślady i grzebać w second-handach ;)
    Zaczynam od jutra.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeszcze ta jest fajna:
    http://www.papuza.pl/index.php?strona=prezentacja&kategoria=sukienki&tresc=457

    :)
    Klaudia (poprzedni komentarz, to też ja ;) )

    OdpowiedzUsuń
  67. szaliczek = wisienka na torcie!;)

    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. hej stałaś może dziś w kolejce po lody u Ventzla ? chyba stałam za Tobą - jaki ten Kraków mały :)

    OdpowiedzUsuń
  69. torebka z frędzlami :
    http://allegro.pl/item1062927679_bershka_torebka_kopertowka_fredzle_hit_glamour_new.html

    może Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestes piekna!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. widziałam toebkę z frędzlami w orsayu (jest przecudna) cena już nie taka cudna ale warto!

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajnie, ale szkoda, że nie wrzucasz kilku zdjęć, w tym zdjęć detali. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. miałam Cię nie drażnić, ale co tam.... jutro idę na koncert Jon Bon Jovi :P
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  74. To nie jest przypadkiem jedna z szafiarek? http://trendsetterka.ie8.pl/default.aspx?partnerID=CD187

    OdpowiedzUsuń
  75. Szaliczek najlepszy :) zapraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  76. szaliczek baaaardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzięki za wszystkie frędzlaste namiary. Poszukiwania trwają.
    -> Agacior89: Aparat od pół roku ten sam, od św. Nikona.
    -> Anonim od lodów: :)
    -> Akacja: Zdjęcia detali zawsze daję w linkach, ale ostatnio zastanawiam się, czy jednak tego nie zmienić.
    -> Ola: Wrr...
    -> Gosia: Faktycznie, wygląda znajomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. szaliczek jest przepiękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie wiem gdzie to umieścić, ale jeśli chodzi o te zapytanko dotyczące latania to służę pomocą. Ryanair jest rzeczywiście bardzo tani i dość komfortowy. Nigdy nie musiałam nic dopłacić i tak samo jak Ty byłam zdziwiona ceną. Miłej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Chcialam ci gratulowac z okazji publikacji i sesji z Viva Moda. Bardzo mi sie to podobalo! Twoja stylizacja bylo niesamowita.

    Napislam o tym kilka slow na mojim blogu. Mam nadzieje ze nie masz nic preciwko temu ze podlam linka na twoja strone. Jesli nie chcesz tego daj znac!

    Pozdrawiam
    Ancia

    http://overdivity-fashion.blogspot.com/2010/06/vive-viva-moda.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Ryfko, skąd są ogrodniczki, których zdjęcie zamieściłaś na blipie, bo chyba narobiłaś mi smaku;)

    OdpowiedzUsuń
  82. -> Anonim od Ryanair: Dzięki, mam już bilety i nadzieję, że wszystko będzie OK :)
    -> Ancia: Pewnie, że nie mam nic przeciwko :)
    -> Nina: Lee.

    OdpowiedzUsuń
  83. Przeglądałam sklepy internetowe i wpadło mi w oko to http://alibaba.sklep.pl/view/4181
    pomyślałam nie wiem czemu o Tobie. Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam czytać twojego blip'a!:) I ten szalik "O matko!" Bóstwo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczny szalik, idealnie współgra z sukienką!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).