6 lipca 2009

Szafiarki w Newsweeku

Kto żyw do kiosku po najnowszego Newsweeka! W dzisiejszym numerze (28/2009) znalazł się całkiem spory artykuł o szafiarkach (autorstwa Mai Gawrońskiej). Naszą sektę reprezentują w nim Aife, Alice, Harel, Styledigger i ja. Wypowiada się też socjolog Marta Klimowicz, która od dłuższego czasu przygląda się szafiarkom jako społeczności.

Artykuł w całości można przeczytać tutaj :)

Aktualizacja: Na stronie Newsweeka pojawił się również mały bonus w postaci krótkiego przeglądu naszych blogów. Wygląda na to, że kariera Pierwszej Bikejki RP stoi przede mną otworem ;)


33 komentarze:

  1. Byłabym ostrożna z pisaniem "nasza sekta", bo znowu przypną łatkę, że to się tak naprawdę nazywa :]

    OdpowiedzUsuń
  2. o, i jest Twoje zdjęcie ze śmietnikiem w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko!!!! Z emocji to teraz na 100% nie zasnę! Bosko! Powtórzę zatem i chyba się kamieniem ogłuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAŁ! Też się rozemocjonowałam! ;D To już naprawdę pierwsza liga z Was! (i jakbyś mi mogła jakiś skan przesłać to byłabym wielce wdzięczna, rodzinie kazałam już kupić i przechować do mojego powrotu, ale nie wytrzymam jak nie przeczytam wcześniej, a nie mam jak kupić...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, na pewno dzisiaj kupię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić ten numer :) Gratuluję, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super :) Kupię na pewno!
    Przypomniało mi się właśnie jak ja byłam w gazecie - niezwykle stylowe zdjęcie w białym kitlu podczas zajęć z towaroznawstwa artykułów spożywczych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ulallalaaaaaaa!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytane :) teraz tylko czekać na zaproszenia na pokazy, własną rubrykę w Elle czy Twoim Stylu i autorską linię ciuchów ;-)))

    I gratuluje pojawienia się w Newsweeku "całkiem poważna tłumaczko" ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu to jet coś;] zaraz musze skoczyć kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. super! gratulacje :)
    musze poczytac
    pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, tak... wczoraj o tym słyszałam! Zaraz ubieram sie i lecę do kiosku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lalala, lece zaraz do kiosku :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe, teraz to już nawet panowie biznesmeni będą wiedzieli kto to szafiarka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    Do kiosku lecę czym prędzej!

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest chyba dopiero następny numer neewsweeka bo dzisiaj wyszedł dopiero 27/2009:)

    OdpowiedzUsuń
  17. @ Jemand: Mam przed sobą wydanie papierowe, kupione dzisiaj: numer 28/2009, ale data faktycznie 12 lipca. Hmm... jakieś zawirowania w czasoprzestrzeni?

    OdpowiedzUsuń
  18. No, to teraz lawinowo bedą pojawiać się nowe szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super! :))
    Idę do kiosku! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie no!!!światowe kobiety i tyle:D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Na prawdę należy Wam się duży aplauz. Jesteście świetne i to nie tylko kwestia wyglądu ale także przebicie i własne zdanie- to się liczy. Brawo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ha, a pierwsze zdjęcie od lewej, to śmietnikowe zdjęcie Cioci Ryfki, czyż nie? No bosko :DD! Baaaardzo gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję sukcesu i życzę kolejnych! A jutro biegnę po gazetkę:D

    PS.Czekam na kolejne Twoje stylizacje.Sesja przy pomarańczowym śmietniku szczególnie mnie ujęła:D


    Pozdrawiam w ten na wpół słoneczny,na wpół deszczowy czas

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje! właśnie kupiłam Niusłika. :>

    OdpowiedzUsuń
  25. no no no gratuluje!!!:)


    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteście wielkie :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  27. :) już tylko czekam jak w głownym wydaniu "Wiadomości" zaczną mówić o Szafiarkach

    OdpowiedzUsuń
  28. chodze teraz po kolei po blogach waszej piątki i na każdym zieje zazdroscia:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluje wyróżnienia :) przeglądam twego bloga od dawna i wydaje mi się, że autorka artykułu dokonała dobrej selekcji osób reprezentujących ten jakże bujnie rozwijający się nurt w Polsce..gdyż oprócz może jeszcze paru innych blogów reszta to niestety wielkie badziewie lubujące się w handemach,zarach i gladiatorkach z dejszmana czyli tym wszystkim co nosi przeciętna kobitka w Polsce,bez jakiejkolwiek własnej kreacji i inwencji..może kiedyś się to zmieni, chociaż wyczucie stylu albo się ma albo nie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szacun dziewczyny! Osobiście jeszcze tego numeru Newsweeka w rękach nie trzymałem, a niewątpliwie trzeba się w niego zaopatrzyć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja właśnie z newsweekowego sortu jestem.Nie żałuję że wszedłem.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupilam (nawet w niemczech), i musze napisac do tej autorki, ze udany artykul! Tak dalej :)!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :)
* Uwaga: Na blogu działa SPAMOWSTRZYMYWACZ. Spam = linki do sklepów, Allegro, zaproszenia do odwiedzenia bloga itp. (jeśli podpiszecie się "Krysia" i podlinkujecie swój nick do sklepu z dachówkami / kosmetykami / karmą dla kota, to nadal jest to spam).